AMO Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Heisann! Jeg leter desperat etter fakta rundt flyet nevnt i overskriften, på google og alle andre plasser men jeg finner ikke Så jeg lurer på om dere kan hjelpe meg med alt av spesifikasjoner, begrensninger, fakta og slikt om flyet? Jeg visste ikke om dette var rett emne, men det får så være Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Kan DENNE hjelpe deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 Hjalp litt iallefall, men jeg trenger enda mere spesifikasjoner og begrensninger Og jeg har prøvd på mil.no! Takk forresten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Nøyaktig hva er det du trenger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 Informasjon om diverse begrensninger, for eksempel kalkulerte stallhastigheter og slike ting! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Skal sjekke om jeg kan ordne deg en kilde til det du søker. I tillegg vil jeg tro at Herr. Grindvoll ikke har lagt hele Safarien bak seg enda og dermed vil være en god kilde for deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 19. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2005 Herr Grindvoll er forbanna god å ha, er takknemlig der, Andreas! Men du må gjerne nevne kilder som kan hjelpe ytterligere, vil gjerne ha all mulig informasjon om flyet, tegninger og slikt også hvis det er publisert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Tegninger finnes det lite av som jeg har sett, men jeg husker jo hvilke deler som skal røre på seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Ikke glem at vi to skal prate litt om denne Safarien onsdag, Andreas! Du kan den jo ut og inn, og jeg vil lære meg den ut og inn så vi får den svært bra simulert i FS, det er på tide vi får rævva i gir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Og hvis noen lurer, så fant jeg en side med masse bilder, spesifikasjoner på flyet, tegninger av flyet og slikt, det gjelder bare å lete litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Jag har en bok om Safarin som rekommenderas varmt: http://www.hobby.se/books/Safari.html Jag flög Safarin på NAC. Härlig flygmaskin! Skulle gärna se att någon gjorde en till FS, med VC och det hela! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Jörgen, fortvil ikke, i disse dager jobbes det med en full ystsmesimulert Safari med en realistisk modell, et realistisk panel og en realistisk VC, vi satser på å bruke god tid og få med de aller minste detaljer man kan finne, og regner med å bruke et halvt år på modellen Og det beste er: DEN BLIR GRATIS! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Kul! Ska kika i boken när jag kommer hem. Tror det är en del bilder du kan få användning av, i den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Hvis det er mulighet for å få bilder av tegninger eller gode bilder av mål og beskrivninger av spesifikasjoner og fakta om selve flyet, så hadde det vært strålende å ta med seg videre i arbeidet av dette flyet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Sjekk PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Fikk du mailen jeg sendte til Gmailen din i går Aleksander? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 20. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2005 Hei, Erlend! Jada, men det lå ikke noen tegninger der, bare den beskjeden du skrev! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Ok, sender på nytt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Jag har en bok om Safarin som rekommenderas varmt: http://www.hobby.se/books/Safari.html Jag flög Safarin på NAC. Härlig flygmaskin! Skulle gärna se att någon gjorde en till FS, med VC och det hela! En kongebok! Jeg lånte den av sjef for NAC Maintenance (A/S?) tidligere i år. Den er på min ønskeliste... Men ingen i Sverige sender til utomSvänskan eller "utlandet" på norsk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Men du må gjerne nevne kilder som kan hjelpe ytterligere, vil gjerne ha all mulig informasjon om flyet, tegninger og slikt også hvis det er publisert! Vel.. Hva med Saab som kilde? Jeg har mange svært detaljerte tegninger av Safarien som jeg har fått etter forespørsel hos Saab... Er noe jeg skaffet meg for noen år siden da jeg så etter et modellfly-prosjekt å pusle med... Har forøvrig bare gode erfaring med å få tegninger fra produsentene... BAe sendte meg enorme blueprints av J-31 på forespørsel om tegninger, og Bombardier sendte meg noen flotte modellfly-tegninger av Twin-Otter... Så, det lønner seg å spørre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 Kenneth, det mest beærede og positive medlemmet på forumet, er det mulig å få tilsendt disse tegningene fra deg, mektige herre?*himle med øynene* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Men ingen i Sverige sender til utomSvänskan eller "utlandet" på norsk... Jodå! Allt om Hobbys förlag skickar till norge om du betalar med Visa eller sätter in på deras konto: http://www.hobby.se/huvudram/boklista.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Kenneth, det mest beærede og positive medlemmet på forumet, er det mulig å få tilsendt disse tegningene fra deg, mektige herre?*himle med øynene* Hehe.. Hvem kan vel motstå slik smisking... Skal se om ikke jeg kan få lokalisert dem og tatt kopier av dem... I'll get back to you... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 Ok, sender på nytt Har fått den, men disse fant jeg akkurat litt tidligere Men tusen hjertelig takk til deg Erlend uansett, kjempefint å få så masse hjelp, det setter jeg kjempestor pris på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Kom forresten på at jeg hadde denne linken liggende: http://home.no.net/larsstef/documentation/ Har ikke fått somlet meg til å lete frem tegningene ennå, men den linken der gir jo en del detaljer da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Meg vil også ha tegninger *mase* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Tusen takk, Kenneth, men den der fant jeg nok allerede før den kom opp, men herregud som du gidder, takk! Det ekke makan til service andre steder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Host host Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Hehe, hva for en kommentar var det, Andreas? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.