Gå til innhold

At det går ann!!!


Karl Mathias Moberg

Anbefalte innlegg

Jeg har nå flydd NESTEN jorda rundt på VATSIM, men har nå møtt den styggeste jævelen på denne jorda! ""

Jeg skulle til å lande på VHHH og har annonsert at jeg er established på 25R. I det jeg får opp LAND3 på ND ser jeg at F123D logger på. Tenker ikke mer over det og fortsetter approach. Før jeg hører TRAFFIC, TRAFFIC! Og ser IDIOTE* komme mot meg i MACH2 og suser 10m under meg! Jeg prøvde å ta ett bilde av han men klarte det ikke.. Jeg får da en 747 sor raskt climber for å unngå kollisjon og jeg må gå rundt. Så ser jeg ikke mer av han før jeg IGJEN har annonsert at jeg er established på ILS 25R (Det var DÅRLIG visibiblity) og fortsetter inn. Denne ganger går det greit (bortsett fra at jeg ser han stå på andre siden av rwy) og jeg kommer ned i 30 kts og vacater rwy og tror alt er greit. (Jeg vurderte å avslutte flighten i FSPax i skrekk for at han skal komme mot meg på bakken igjen, men gjorde det ikke fordi jeg trodde han gjorde en feil bare) men i det jeg skal til å svinge parralelt med rwy for å taxe til terminalen ser jeg han slewe fra rwy og til terminalen. Plutselig før jeg rekker å reagere har han kommet opp i 500kts eller noe og er på vei mot meg! Og da ikke vedsiden av meg! RETT mot meg! Og jeg etter 11timer og 45minutter i lufta som flyr med fspax kræsjer og der var den turen i dass! Det er noe av det verste jeg har vert borte i FS NOEN SINNE! At noen kan være så onde at de sansynligvis sjekker servinfo og ser at jeg har vert pålogga i 11timer logger på med F16 eller noe og kjører rett igjennom meg bare for å kødde fatter jeg bare ikke!

Jeg har snakket med SUP og han vil snakke med ham. Jeg fikk skrevet ned hans VATSIM ID og callsign og så at han ikke hadde noen anre flighter, så jeg tror at det er en eller annen tosk som har registrert seg med falskt navn og mail for å kødde. Men jeg håper og tror at ingen her har gjort det for jeg er GRUSOMT irritert nå etter å ha sittet jeg pcen i 10timer for ingen nytte. """"""""

 

Sånn nå¨føler jeg meg bedre etter å ha fått ut frustrasjonen... ""

 

/Mathias

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...