Gå til innhold

Stille som graven


Tom Knudsen

Anbefalte innlegg

Hadde det vert en ide å sette av en dag i uken til vatsim, f.eks lørdag eller søndag? Sånn at da vet folk at det er da det er trafikk og atc. Noe av problemet med at det er lite atc er vel for lite trafikk, og grunnen til at det er lite trafikk er vel at det er for lite atc. Så vist begge parter har en dag å forholde seg til, så skulle en tro det ville bli bedre. Mulig dette har vert prøvd før, men det skader vel ikke å prøve igjenn? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde jo "SuperSøndag" for 2 mnd. siden. Det var gøy. For min egen del, kan jeg ikke sette av en dag i uken, men det blir som oftest en eller to kvelder i uken jeg får tid til å ta en tur eller to. Utenom det, blir det flyging når samboeren er på et eller annet. I dag er hun på julebord, så nå blir det hardcore simming hele kvelden. Bare få i meg litt mat først. God Jul ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GAP er German Airports ja.

Tror ikke det finnes noe bedre landsdekkende scenery overhode.

Får fortsatt tatt av og landet i Norge, men har ikke noe mere enn default scenery for Norge. Og da blir det ikke ofte jeg kommer til å fly her nei.

Tyskland og omegn må være det beste stedet på hele Vatsim å fly. ATC der nede vet virkelig hva de gjør, og somregel er det meste dekket av controllere samt mye trafikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Jonas sier er det flydag på Søndag. Det betyr masse trafikk nedover i mellom og sør Europa. ""

Jeg avinstallerte NA til fordel for GAP. Angrer ikke akkurat.

 

hmm... hvilken fordel gir det GAP og ikke ha NA inne??.. må innrømme at jeg skjønte ikke helt logikken hær "". Bruker selv både GAP og NA... og det funker flotters ""

 

Freddy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å hive ut det jeg ikke bruker av addon-scenery + fly for å få bedre flyt i simmen samt at den starter raskere.

Jeg flyr nesten aldri i Norge lenger, så da gikk det ut.

 

NA mappen ligger bare i en mappe jeg har kalt "backup" på skrivebordet, så det er bare å legge den rett inn igjen hvis jeg skal ut eller inn ifra Norge.

Men etter å ha flydd en del i Tyskland, Sveits + +, så frister ikke Norge lenger.

Jeg liker mye trafikk og mye atc. Tyskland var da et fint sted siden jeg flyr Fanda`n veldig mye.

Ikke så veldig langt mellom flyplassne jeg flyr til, og somregel fullstaffet med atc både til og ifra flyplassene.

EDDM-EDDF-LOWW og LOWI er flyplasser som blir flittig brukt av meg.

I går tok jeg av ifra EDDM og skulle til LOWW. Da var det 21 fly på dep. og 7 arr. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...