Gå til innhold

Det skjer litt her på Hadeland også....


Rune Karlsen

Anbefalte innlegg

All ære til deg for ditt arbeide med simulatoren Rune. Har fulgt med på dine websider siden du startet å publisere ditt arbeide. Dette står det respekt av. Uansett type simulator så er prosjektet ditt meget gjenomført. Lykke til i fremtiden, og om du klarer å gjøre dette til et levebrød er du virkelig dyktig ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det!

Vel omtale har det vært en del av, jeg har vel bidratt til en del av det selv, men det som er viktig nå er å finne en investor / foretningsforbindelse som er villig til bli med på å løfte dette på et høyere plan.

Slik at det blir noe skikkelig ut av det.

Jeg har som sakt mange planer og ideer på dette og har etterhvert fått såpas mye signaler på et dette i en eller annen form at det kan bli både spennende næringsrikt.

Vel, vi får se om det dukker opp noe seriøst?

 

mvh Rune Karlsen

 

http://flysimulator.net/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kreves det egentlig for å bygge en slik simulator? Krever det at man er ekspert på alskens elektronikk eller?

 

Hmm... Hva skal jeg svare til det???

Jeg var dålig på skolen, kan vel ikke mer enn de fleste, men jeg har en evne til å lære meg raskt det jeg trenger der og da...

Tror jeg må si:

Tro på deg selv, glødene interesse for det du brenner for og ikke være redd for å ferdes i ukjent farvann...

 

Veien blir til når man går.

 

Hmm... Tror også jeg må sitere flykaptein Sigrid H. Hammer "Det er bare støvdotter som kommer av seg selv"

 

Rune Karlsen

 

http://flysimulator.net/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter bare på bildene av instrumente jeg nå, Rune ""

 

Jeg er litt sløv til å legge inn bilder, De komer nok, men jeg arbeider etter prioiteringsmetoden... Driver med det jeg syntes er viktig der å da... akkurat nå er det markedsføring som du sikkert skjønner, men for å gi deg et tips:

 

Analogt graderingsvisning på Rudder 0-30 deg. Left og 0-30 deg. Right er en enkel sak om du har noen pedaler å trå på.

 

Lag instrumentbunnen i acrylplast. sett på en viser med stoppe-posisjoner i begge ender.

Fjærbelast viseren i den ene enden, legg inn lyspære bak den tranparange acrylplasten.

Skriv ut en skala i programmer Paint eller noe sånt.

Skriv ut skalaen på en transparang film (speilvendt), monter et glass (acrylplast) legg en nylontråd ut i fra instrumenter inne i et lite rør og kalibrer men et nedgiringsledd net på rudderpedalene...

 

Stå på det er en grei sak når du først begynner.

 

Rune Karlsen

 

http://flysimulator.net/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...