T. Paulsen Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hvor mange REAL trafikkpiloter vet DU om også leker litt med FS og kanskje også flyr på Vatsim. Tenkte jeg skulle si dette til kapteinen i familien og se om han kjente igjen noen av navnene. Sendte han en del bilder ifra simmen med Dash 8-300, og han synes det så veldig bra ut. Forklarte han litt om Vatsim også og åssen det fungerer, og det gjorde han ikke noe mindre fasinert. Om han har lyst til å ta med seg jobben hjem i stua vet jeg ikke, men det hadde sikkert vært gøy for han å høre at det også er real piloter som flyr med FS. for gøyskyld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy Wilhelmsen Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Knut Sverre Syvertsen er kaptein i WIF. Stasjonert på Torp, og flyr Q400 nå. vet han sysler litt med FS2004, men tror ikke han har testa VATSIM enda. Brukerprofil på flightsim.no Freddy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Alexsander Hovik Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Onklen min er helikopter pilot og er stasjonert på San maarten . Vet ikke om han driver med fs enda men han gjorde det for 2 år siden . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Rasmussen Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Kjenner en del Piloter fra Forsvaret som driver med flightsim. Mvh Ivar R. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Stellan Hilmerby, SAS A340 kaptein og vel en av de aller ivrigste ATC'ene på Vatsim i Sverige. Han har også laget en flott DC-9 til FS 2004. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 La oss ikke glemme Tarjei Lundarvollen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Og Jörgen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Og Torbjørn Fjeld er jo styrmann i easyjet A319 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Husker desverre ikke navn, men er et par pilot jeg har snakka med når jeg har vært på klappsete som har vært facienert av flightsim, spesielt addons som PMDG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Antun Pejakovic også... Ganske mange når alt kommer til stykket.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard Olsen Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Det er mange flere! : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Onkelen min, Kpt Andersen i SAS Braathens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.