Gå til innhold

Boeing fabrikkene


Jim Grav

Anbefalte innlegg

Er vel 3 stk. add-on for B717, og det er PerfectFlight sin - i tillegg til JCA (Jet City) som også leverer payware-utgave av B717. (I tilegg til Vans, som jeg ikke har noe kjennskap til).

 

PERFECT FLIGHT - FLY THE B717-200

 

Jet City - The 717-200: End of the line

 

Personlig synes jeg egentlig begge disse to er forsåvidt greie, men PerfectFlight sin begynner jo selvsagt å dra litt på årene (til tross for at den er 100% FS2004-kompatibel). JCA sin er jo uten lyder og paneler, men det

er den jeg mest bruker.

 

THE VANS - BOEING 717-200 'LAST LEGACY'

 

 

Bilde av Jet City sin B717:

 

[image]http://home.online.no/~l-bfrost/spanair1.jpg[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit om disse pakkene for B717. Men Perfect Fligt skygger jeg unna. Jet Citty bruka Lago sitt MD 80 panel om æ ikke tar feil og den siste hadde ikke akkurat noe pent panell.

 

Er i den siste tiden blitt såpass kressen på korsn Payware fly jeg invisterer i, og da er realismen i systeme og dets virkemåte viktig, å intil vidre er det PMDG og Level-D som har satt standaren der i gården. Og så vidt jeg kunne se var ingen av disse tre pakkene i nærheten av å komme opp mot PMDG og Level-D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...