Tom Knudsen Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Rigte i går til British Airways og lurte på hva slags fly jeg skulle fly med... SVARET VAR: It´s a jet Men fant det ut selv,, flyet var BAe 146-100 så hu hadde jo litt rett da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gard Gitlestad Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 , og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar Andre Nicolaisen Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Rigte i går til British Airways og lurte på hva slags fly jeg skulle fly med... SVARET VAR: It´s a jet Men fant det ut selv,, flyet var BAe 146-100 så hu hadde jo litt rett da. haha, det er ikke sant!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hun sitter vel neppe der for å besvare slike spørsmål. Så jeg synes svaret var svært passende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hun kunne likegreit sagt at det hadde vinger og motorer og at han ikke hadde noe å bekymre seg over... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 hmm, det der er da ikke uvanlig. Det er de færreste her som vet hva en Airbus 340-500 er for noe. eller åssen den ser ut. De aller fleste klarer å identifisere en 737 sånn noenlunde,men jeg har fått spørsmål om hva en MD-80 er.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 MD-80 MD-80??? Hva er det? Vell, bare fordi de jobber i et flyselskap, med å svare telefoner, betyr jo ikke at de har veldig mye peiling på fly. Å si "Jet" er jo et ganske godt svar etter min mening, for da vet du at det ikke er en JumboJet eller et propell fly. Mvh Alex Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.