Gå til innhold

betale addons med mobilen...


Olaf Ghanizadeh

Anbefalte innlegg

Tuller du nå?

 

Nei det går så klart ikke ann,mobil tror jeg enda ikke er blitt ett kreditt kort.

Åjoda mister. Mobilen har blitt kredittkort. Jeg har allerede kjøpt 2 programmer med min mobil. Ikke FS relatert, men mange plasser kan man betale med mobil. Det kommer bare mer og mer. Slik når man ungdom som ikke har kreditkort.

Dropp å svar når du ikke har greie på slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du nå?

 

Nei det går så klart ikke ann,mobil tror jeg enda ikke er blitt ett kreditt kort.

Åjoda mister. Mobilen har blitt kredittkort. Jeg har allerede kjøpt 2 programmer med min mobil. Ikke FS relatert, men mange plasser kan man betale med mobil. Det kommer bare mer og mer. Slik når man ungdom som ikke har kreditkort.

Dropp å svar når du ikke har greie på slikt.

 

Ja må nok bare krype til korset her Rambo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjoda mister. Mobilen har blitt kredittkort. Jeg har allerede kjøpt 2 programmer med min mobil. Ikke FS relatert, men mange plasser kan man betale med mobil. Det kommer bare mer og mer. Slik når man ungdom som ikke har kreditkort.

Dropp å svar når du ikke har greie på slikt.

 

 

Tror du at det er bare de som er 40 eller 50 år som har et kredittkort ?

Jeg har et Visa gold i lommeboka og har litt peiling på dette området selv om at jeg "bare" er 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjoda mister. Mobilen har blitt kredittkort. Jeg har allerede kjøpt 2 programmer med min mobil. Ikke FS relatert, men mange plasser kan man betale med mobil. Det kommer bare mer og mer. Slik når man ungdom som ikke har kreditkort.

Dropp å svar når du ikke har greie på slikt.

 

 

Tror du at det er bare de som er 40 eller 50 år som har et kredittkort ?

Jeg har et Visa gold i lommeboka og har litt peiling på dette området selv om at jeg "bare" er 20.

Nei jeg TROR ikke det unge man. Og hvor står det at jeg mener det? Har selv 3 barn på 10-17-19, så jeg får med meg litt.

Tenkte i grunn på de som er fra 13 til 18 (ca). Ikke så ofte de har tilgang til kreditkort ""

Skjønner egentlig ikke at det var noe å henge seg opp i ""

 

 

Men det å betale med kreditt når man er under 18 kan bli litt problematisk.

Derfor er det fint med alternative betalingsmåter.

Det må jeg si meg enig i Stian. Fint med alternativer ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett er det lov å sjekke opp litt først, gjøre det man kan selv av "research" før man spør om alt mulig. I dette tilfelle ville jeg tro det var sunn fornuft, å gjøre det Roy sier ovenfor - å direkte klikke seg inn på sidene til de som selger slike add-ons (Aerosoft, Flight1, Simmarket osv osv.)

FØR man evt. poster spørsmål med en gang her.

 

T.o.m Google kan hjelpe en langt på vei, bare man vet hvordan man skal formulere seg. Synes at noen legger lista litt vel lavt, før man poster spørsmål etter spørsmål på forumene - men det er nå min mening..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...