Olaf Ghanizadeh Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 ...er det mulig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Innlegg slettet av Ken-Robert Bjørkli Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 nope, slik der mobilhandel greier, Fant igjen et simkort som jeg har lettt lenge etter og der var det mye penger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Tuller du nå? Nei det går så klart ikke ann,mobil tror jeg enda ikke er blitt ett kreditt kort. Åjoda mister. Mobilen har blitt kredittkort. Jeg har allerede kjøpt 2 programmer med min mobil. Ikke FS relatert, men mange plasser kan man betale med mobil. Det kommer bare mer og mer. Slik når man ungdom som ikke har kreditkort. Dropp å svar når du ikke har greie på slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Har sett flere steder der man kan betale for webhost med mobilen og det er helt genialt PS: Jeg har 200kr å sløse bort før mandag i forbindelse med skifte av nettleverandør så hvis noen kan svare på Olaf's spørsmål så hadde det vært topp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Ja, ungdommen må jo å få slippe til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Tuller du nå? Nei det går så klart ikke ann,mobil tror jeg enda ikke er blitt ett kreditt kort. Åjoda mister. Mobilen har blitt kredittkort. Jeg har allerede kjøpt 2 programmer med min mobil. Ikke FS relatert, men mange plasser kan man betale med mobil. Det kommer bare mer og mer. Slik når man ungdom som ikke har kreditkort. Dropp å svar når du ikke har greie på slikt. Ja må nok bare krype til korset her Rambo.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Åjoda mister. Mobilen har blitt kredittkort. Jeg har allerede kjøpt 2 programmer med min mobil. Ikke FS relatert, men mange plasser kan man betale med mobil. Det kommer bare mer og mer. Slik når man ungdom som ikke har kreditkort. Dropp å svar når du ikke har greie på slikt. Tror du at det er bare de som er 40 eller 50 år som har et kredittkort ? Jeg har et Visa gold i lommeboka og har litt peiling på dette området selv om at jeg "bare" er 20. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin Pettersen Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Er det et SAS kort? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Har DnbNor minibankkort jeg. Synes det fungerer meget bra jeg. Ikke blir jeg gjeldslave etterpå heller. Og selv om jeg bare er 27 år, så har jeg litt peiling på det området. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Men det å betale med kreditt når man er under 18 kan bli litt problematisk. Derfor er det fint med alternative betalingsmåter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Åjoda mister. Mobilen har blitt kredittkort. Jeg har allerede kjøpt 2 programmer med min mobil. Ikke FS relatert, men mange plasser kan man betale med mobil. Det kommer bare mer og mer. Slik når man ungdom som ikke har kreditkort. Dropp å svar når du ikke har greie på slikt. Tror du at det er bare de som er 40 eller 50 år som har et kredittkort ? Jeg har et Visa gold i lommeboka og har litt peiling på dette området selv om at jeg "bare" er 20. Nei jeg TROR ikke det unge man. Og hvor står det at jeg mener det? Har selv 3 barn på 10-17-19, så jeg får med meg litt. Tenkte i grunn på de som er fra 13 til 18 (ca). Ikke så ofte de har tilgang til kreditkort Skjønner egentlig ikke at det var noe å henge seg opp i Men det å betale med kreditt når man er under 18 kan bli litt problematisk.Derfor er det fint med alternative betalingsmåter. Det må jeg si meg enig i Stian. Fint med alternativer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 noen som vet om de finnes et sted hvor jeg kan handle addons med mobilen som var det originale sprøsmålet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 ...er det mulig? Jeg har ikke sett slikt nåe det gjelder addon til FS. Men det er sikkert like rundt hjørnet vil jeg tro. En annen måte å finne det ut på, er å surfe på de sidene som selger FS-addon. Så kan du se på de forskjellige betalingsformer som de måtte ha. Plutselig en dag ...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Uansett er det lov å sjekke opp litt først, gjøre det man kan selv av "research" før man spør om alt mulig. I dette tilfelle ville jeg tro det var sunn fornuft, å gjøre det Roy sier ovenfor - å direkte klikke seg inn på sidene til de som selger slike add-ons (Aerosoft, Flight1, Simmarket osv osv.) FØR man evt. poster spørsmål med en gang her. T.o.m Google kan hjelpe en langt på vei, bare man vet hvordan man skal formulere seg. Synes at noen legger lista litt vel lavt, før man poster spørsmål etter spørsmål på forumene - men det er nå min mening.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Nei, spørsmål som skal stilles her på dette forum må være så vanskelig at du på være professor på området for å kunne svare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.