Gå til innhold

mail til atc trener


Daniel Larsen

Anbefalte innlegg

hei har et problem jeg har sendt training request og sånt får og bli atc og på vaccsca nå står det slik : STUDENT TRAINING:RAITING (S) INSTRUKTOR :TOBEN ANDRESEN TRAINERS COMMENTS --- MEN hvordan kan jeg få sendt mail til han så jeg får startet treningen har ikke fått mail om hva adressa hans er hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tænk på, at Jeres instruktører også kun er mennesker, med arbejde, kone+børn og andre fritids-beskæftigelser.

 

Der er naturligvis intet i vejen for at kontakte Jeres instruktører, og det synes jeg da I skal gøre. Nemmest gøres det gennem vaccsca-forum'et PM-funktion.

Men husk nu på at instruktørerne gør det gratis og for at hjælpe Jer! Så lad være med at være sure og komme farende med bål og brand. Prøv med en konstruktiv tone, og hør hvornår Jeres instruktør har tid til at hjælpe.

Så kommer vi alle godt i gang... ""

 

/Peter

VaccSca Chief of Pilots (VaccSca 15)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange er på ferie nå, så det er kanskje ikke så lett. Jeg var vel en av dem som fikk ATC innstruktør rett før sommeren. I går sendte jeg ett brev til min innstruktør om at jeg tekker meg fra C1 treningen og legger ATCen på VATSIM på hyllen inntil videre... Da er vel en ledig ivertfall ""

Lykke til Joachim!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig her.. Men når det gjelder Jackim så har han ventet veldig lenge...

Ja, og naturligvis skal Joarkim prøve at kontakte sin instruktør.

/Peter

 

OT:

Nå skal vi lære oss å skrive navnet mitt.

Jeg heter ikke Jackim, ikke Joarkim og ikke Per. Jkim heter jeg heller ikke. Jeg heter Joachim.

J-O-A-C-H-I-M !

Juliet, Oscar, Alpha, Charlie, Hotel, India, Mike.

 

Unskyld, bare måtte.

 

""""

 

Riktig at jeg har ventet en stund nå, men mailet Rune i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig her.. Men når det gjelder Jackim så har han ventet veldig lenge...

Ja, og naturligvis skal Joarkim prøve at kontakte sin instruktør.

/Peter

 

 

OT:

Nå skal vi lære oss å skrive navnet mitt.

Jeg heter ikke Jackim, ikke Joarkim og ikke Per. Jkim heter jeg heller ikke. Jeg heter Joachim.

J-O-A-C-H-I-M !

Juliet, Oscar, Alpha, Charlie, Hotel, India, Mike.

 

Unskyld, bare måtte.

 

""""

 

Riktig at jeg har ventet en stund nå, men mailet Rune i dag.

 

 

HAHAHAHAHA, dagens gullkorn!

 

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nej nej... Torben er stadig din instruktør!

 

Marek er ham der tildeler instruktører til "ATC-elever"

 

Og eftersom Joachim ikke har fået en instruktør endnu kan han kontakte Marek Pola (Vaccsca5) der står for at tildele instruktører. Man plejer at være hurtig tilat svare.

Kontakt ham gennem vaccsca's forum.

 

/Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små slag små slag...

 

Jeg sagde ikke at folk ikke skulle qoute. Hvis det er forstået sådan, så beklager jeg.

Qoute funktionen er fin synes jeg, hvis man vil henvise til en bestemt del af en længere post, eller et tidligere post, hvor andre har skrevet noget ind imellem.

 

Min pointe her var, at der ikke er nogen grund til at inkludere et referat af alle tre-fire tidligere posts for blot at kommentere den seneste post.

Sådan overordnet set, så kan man vel forvente at folk på

 

Håber denne post forklarede det min pointe bedre overfor dig Stian, så vi ikke behøver blive uvenner omkring sådanne små detaljer.

 

Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...