Daniel Larsen Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 hei har et problem jeg har sendt training request og sånt får og bli atc og på vaccsca nå står det slik : STUDENT TRAINING:RAITING (S) INSTRUKTOR :TOBEN ANDRESEN TRAINERS COMMENTS --- MEN hvordan kan jeg få sendt mail til han så jeg får startet treningen har ikke fått mail om hva adressa hans er hva skal jeg gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Vær tålmodig,, det kan ta litt tid. Lite instruktører nå og så er det fortsatt ferietider... Men det kommer helt sikkert til deg på mail.... Velkommen som student i allefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian B.bood Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Min erfaring er at hvis man skal vente til instruktørene skal ta kontakt, så kan man like godt gi opp med en gang. Seff er ikke alle slik, men ville sendt en mail alikevell. Send via vaccsca forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 takk får svar da venter jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Mens jeg venter på trening, har gjort det siden midten av juni tror jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Tænk på, at Jeres instruktører også kun er mennesker, med arbejde, kone+børn og andre fritids-beskæftigelser. Der er naturligvis intet i vejen for at kontakte Jeres instruktører, og det synes jeg da I skal gøre. Nemmest gøres det gennem vaccsca-forum'et PM-funktion. Men husk nu på at instruktørerne gør det gratis og for at hjælpe Jer! Så lad være med at være sure og komme farende med bål og brand. Prøv med en konstruktiv tone, og hør hvornår Jeres instruktør har tid til at hjælpe. Så kommer vi alle godt i gang... /Peter VaccSca Chief of Pilots (VaccSca 15) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Tænk på, at Jeres instruktører også kun er mennesker, med arbejde, kone+børn og andre fritids-beskæftigelser. Helt enig her.. Men når det gjelder Jackim så har han ventet veldig lenge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Helt enig her.. Men når det gjelder Jackim så har han ventet veldig lenge... Ja, og naturligvis skal Joarkim prøve at kontakte sin instruktør. /Peter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Har kjent Joachim lenge, han sier selv han ikke har mottatt instruktør enda... litt vanskelig å kontakte instruktør da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Mange er på ferie nå, så det er kanskje ikke så lett. Jeg var vel en av dem som fikk ATC innstruktør rett før sommeren. I går sendte jeg ett brev til min innstruktør om at jeg tekker meg fra C1 treningen og legger ATCen på VATSIM på hyllen inntil videre... Da er vel en ledig ivertfall Lykke til Joachim! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Helt enig her.. Men når det gjelder Jackim så har han ventet veldig lenge... Ja, og naturligvis skal Joarkim prøve at kontakte sin instruktør. /Peter OT: Nå skal vi lære oss å skrive navnet mitt. Jeg heter ikke Jackim, ikke Joarkim og ikke Per. Jkim heter jeg heller ikke. Jeg heter Joachim. J-O-A-C-H-I-M ! Juliet, Oscar, Alpha, Charlie, Hotel, India, Mike. Unskyld, bare måtte. Riktig at jeg har ventet en stund nå, men mailet Rune i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Helt enig her.. Men når det gjelder Jackim så har han ventet veldig lenge... Ja, og naturligvis skal Joarkim prøve at kontakte sin instruktør. /Peter OT: Nå skal vi lære oss å skrive navnet mitt. Jeg heter ikke Jackim, ikke Joarkim og ikke Per. Jkim heter jeg heller ikke. Jeg heter Joachim. J-O-A-C-H-I-M ! Juliet, Oscar, Alpha, Charlie, Hotel, India, Mike. Unskyld, bare måtte. Riktig at jeg har ventet en stund nå, men mailet Rune i dag. HAHAHAHAHA, dagens gullkorn! Stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Stop nu med de unødige quotes... Angående de instruktører, er vi ikke ved at gøre et problem ud af noget, der slet ikke er et problem. Joachim tag evt kontakt til Marek Pola, han er "chef instruktør" og vil helt sikkert meget gerne hjælpe dig. /Peter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 peter skjønner ingen ting nå før så sto det at torben andresen var instruktøren min og nå står det på instruktør marek pola eller noe sånt ??? hva skjer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Nej nej... Torben er stadig din instruktør! Marek er ham der tildeler instruktører til "ATC-elever" Og eftersom Joachim ikke har fået en instruktør endnu kan han kontakte Marek Pola (Vaccsca5) der står for at tildele instruktører. Man plejer at være hurtig tilat svare. Kontakt ham gennem vaccsca's forum. /Peter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 men på instruktors name:marak pola står det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Stop nu med de unødige quotes... Da kan jo du få fjernet sitat funksjonen fra forumet, siden du ikke vil at andre skal sitere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Små slag små slag... Jeg sagde ikke at folk ikke skulle qoute. Hvis det er forstået sådan, så beklager jeg. Qoute funktionen er fin synes jeg, hvis man vil henvise til en bestemt del af en længere post, eller et tidligere post, hvor andre har skrevet noget ind imellem. Min pointe her var, at der ikke er nogen grund til at inkludere et referat af alle tre-fire tidligere posts for blot at kommentere den seneste post. Sådan overordnet set, så kan man vel forvente at folk på Håber denne post forklarede det min pointe bedre overfor dig Stian, så vi ikke behøver blive uvenner omkring sådanne små detaljer. Peter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 hehe, nei for all del Nei, la nå folk få sitere, driter i hvor mye folk siterer egentlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 men på instruktors name:marak pola står det... Daniel det lyder lidt mærkeligt, at du tidligere havde Torben og nu Marek som instruktør. Men der er ikke andet for, end at sende Marek en PM eller en mail, og høre hvordan det hele hænger sammen. /Peter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 det skal jeg gjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marek Pola Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Mail skickat till Daniel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.