Gå til innhold

VATSIM, søndag - dekning?


Joachim Skjønberg

Anbefalte innlegg

Heisann. Lurer på om noen kunne være interessert i å dekke Oslo og Bergen på søndag kveld?

ENSV CTR og Flesland APP er tatt. Dette ville være en stor tjeneste for Virtual SAS Braathens, da vi i forbindelse med flyskolen der lager en introduksjon til online-flyging og B737NG.

Kommer tilbake med tider hvis noen er interessert.

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en forferdelig tur ""

 

Stresset livskitten av meg... satt og noterte alt jeg gjorde, mens jeg fløy, og kommuniserte...

 

Scanor 291, left heading 050, clrd ILS approach, rwy 35.

----

----

----

----

Left heading 050...cleared ILS runway 35, Scanor 291. ""

En av de turene der man faktisk svetter foran PC'en. Manualen blir litt mangelfull på bildeparten, og kvaliteten suger, men jaja.

Takk for hjelpen, fikk mye bedre dekning enn forventet! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til ATCene rundt Gardermoen som fikk meg ned tross streikende navradio og dårlig com. Kom meg ned gjennom grøten på andre forsøk tross en hårreisende dårlig approach. Jeg ville ha nekta å sitte på med piloter som hadde gjort en slik landing jeg gjorde! ""

Litt off-topic: er det noen andre som har opplevd å ikke få inn ILS på Level-Ds 767. Jeg hadde ikke failures på og jeg har landa en del ganger på ENGM nå så jeg tror jeg har prosedyrene inne. Men denne gangen var det ikke mulighet for kontakt med 111.950 (ILS 01R)... ""

 

Edit: Disregard min off-topic. Har begynt å bruke FlightSim Manager og selvsagt glemt å laste inn det rette scenery-settet. Ikke rart jeg ikke hadde ILS ""

 

Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en forferdelig tur ""

 

Ble litt stress i dag. Avsim-voice-serveren døde plutselig, og ingen av de to andre "reserve"-serverne virket heller. Og atpåtil logget andre atc seg av. Ble en smule kaotisk, for å si det mildt. "" Beklager alle!

 

(Men det flyter bedre nå, dog.)

 

--

Torfinn Nome

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...