Joachim Skjønberg Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Heisann. Lurer på om noen kunne være interessert i å dekke Oslo og Bergen på søndag kveld? ENSV CTR og Flesland APP er tatt. Dette ville være en stor tjeneste for Virtual SAS Braathens, da vi i forbindelse med flyskolen der lager en introduksjon til online-flyging og B737NG. Kommer tilbake med tider hvis noen er interessert. På forhånd takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Sjekk e-posten min... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Jada, sjekker eposten din jeg. Neida, så mailen din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Hei. Regner med det blir i morgen kveld, søndag, klokken 19:00 og utover. CNO2** eller CNO301. Vi har skaffet flygeledere på Flesland og Stavanger CTR. Hadde vært veldig flott hvis noen kunne dekke ENOS og/el. ENGM. Dette for å gi et best mulig inntrykk av VATSIM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Da logger jeg på som ENBR_APP etter 1930.. (er i byen frem til 1920, men det går ikke busser før 1930 ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Flott. Blir ENOS CTR bemannet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torfinn Nome Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Flott. Blir ENOS CTR bemannet? Ja. Og i tillegg ser det ut til å bli god atc-dekning i store deler av Europa, inkludert hele Skandinavia. -- Torfinn Nome Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Trøftmoen Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Har booket engm app... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 EDIT: Disregard.. søndag er det jo! CHRSTIAN! TRANING I KVELD!? ENGM_TWR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Det blir ihvertfall 2 piloter inbound Norge Undertegnede m/familie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Har ETA halv tolv lokal tid, antar at det er noen som gidder å sitte oppe...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Har ETA halv tolv lokal tid, antar at det er noen som gidder å sitte oppe...? Kansje.. Hvis jeg ikke må ståopp kl. 0800 i morgen for å gå med avisene.. ENGM ikke sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Strålende. 45 min kanskje til min dep. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Da logger jeg på ca 1940 som sagt. Så da setter vi alle kluter til å satster på trafikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Det er ventet en del trafikk i Norge idag forkens, kom å fly. Har hørt rykter om at VA El Al piloter skal fly til fra EIDW vestkysten av Norge i dag, men det er ikke sikkert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Prøver meg litt i dag jeg også, håper dere kan takle en nybegynner som meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Prøver meg litt i dag jeg også, håper dere kan takle en nybegynner som meg Det skal vi gjøre vet du! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Vi er klare vi! Men bare vær klar over at vi kan være litt treige til å svare på spørsmål hvis det er mye trafikk, men dette betyr ikke at vi nedprioriterer dere eller har glemt dere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 hehe, det gikk jo fint det, gjorde en liten tabbe hos Flesland Approach, raste inn på ILS'en uten klarering men bortsett fra det gikk alt fint Morro med ATC hele turen, hadde fem forskjellige. Ble litt stressende med et trådløst tastaur som mistet forbindelsen på approach men det gikk fint fordet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 For en forferdelig tur Stresset livskitten av meg... satt og noterte alt jeg gjorde, mens jeg fløy, og kommuniserte... Scanor 291, left heading 050, clrd ILS approach, rwy 35. ---- ---- ---- ---- Left heading 050...cleared ILS runway 35, Scanor 291. En av de turene der man faktisk svetter foran PC'en. Manualen blir litt mangelfull på bildeparten, og kvaliteten suger, men jaja. Takk for hjelpen, fikk mye bedre dekning enn forventet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 En beklagelse til alle som kom da jeg logget av. PCen streiket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Sørhus Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Takk til ATCene rundt Gardermoen som fikk meg ned tross streikende navradio og dårlig com. Kom meg ned gjennom grøten på andre forsøk tross en hårreisende dårlig approach. Jeg ville ha nekta å sitte på med piloter som hadde gjort en slik landing jeg gjorde! Litt off-topic: er det noen andre som har opplevd å ikke få inn ILS på Level-Ds 767. Jeg hadde ikke failures på og jeg har landa en del ganger på ENGM nå så jeg tror jeg har prosedyrene inne. Men denne gangen var det ikke mulighet for kontakt med 111.950 (ILS 01R)... Edit: Disregard min off-topic. Har begynt å bruke FlightSim Manager og selvsagt glemt å laste inn det rette scenery-settet. Ikke rart jeg ikke hadde ILS Frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torfinn Nome Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 For en forferdelig tur Ble litt stress i dag. Avsim-voice-serveren døde plutselig, og ingen av de to andre "reserve"-serverne virket heller. Og atpåtil logget andre atc seg av. Ble en smule kaotisk, for å si det mildt. Beklager alle! (Men det flyter bedre nå, dog.) -- Torfinn Nome Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Men orker ikke å BEGYNNE på en flight nå. Ser på meget usannsynlig (komplett urealistisk) film nå Håper på lignende dekning en annen dag. Og hvis jeg klarer å bli S1 dekkes ENBR_APP ofte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.