Gå til innhold

Minner om

Joachim Skjønberg

Anbefalte innlegg

enkelte selskapers ICAO/Callsigns...

Norwegian ICAO: NAX CS: Nor Shuttle

SAS Braathens ICAO: CNO CS: Scanor

SAS ICAO: SAS CS: Scandinavian

Widerøe ICAO: WIF CS: Widerøe

Coast Air ICAO: CST CS: Coastair

Virtual Coast Air ICAO: VBX CS: COAST

Britannia Scandinavia ICAO: BLX CS: Bluescan

Cimber Air ICAO: CIM CS: CIMBER

British Airways ICAO: BAW CS: Speedbird

Lufthansa ICAO: DLH CS: Lufthansa

KLM ICAO: KLM CS: KLM

Det heter ikke SCANOR123 eller NORSHUTTLE på VATSIM... som ICAO altså...

Ser nå at en er logget på som NORSHUTTLE og en som SK****

Ser også at folk flyr SAS4434 osv innelands i Norge...minner om at dette er SAS Braathens med ICAO CNO og ikke BRA nå lenger... just a reminder... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og bare en reminder at det er opp til hver enkelt hvilket callsign de skal ha når de flyr på VATSIM..

Det at man ikke flyr innenlands eller no slikt med SAS på VATSIM er jo greit for de som er spesielt ute etter realisme.

Noen som kan si meg hva "TEMPEST" er for et callsign?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt var at det var snakk om flere her (PKJ, KMM og en ukjent engelsk pilot), antar at han bare prøvde å si at vi mobber PKJ mye uten at han kan svare for seg, men denne gangen var det ikke bare snakk om PKJ og det var Aleksander selv som trakk han fram. Skal du prøve å hjelpe PKJ litt på vei trenger du ikke trekke han fram på den måten, heller la det gå over, selvom det kan ta lang tid. Det er vel tross alt et generasjons skifte på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver ikke akkurat å hjelpe noen på vei her. For å korrigere litt på meg selv igjen, så er det vel lite hyggelig for alle de tre da. Hadde jeg klikket meg inn på fs.no for å se at noen kaller meg "mulig psykopat" på et offentlig forum så hadde jeg ikke tatt det med noe særlig glede. Jeg ville kanskje ha følt meg hengt ut. Hva mener du? Dere får rettlede meg visst jeg er langt på viddene. ""

EDIT:

Greit Mathias. Det kan sikkert taes med et smil også. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...