Joachim Skjønberg Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 enkelte selskapers ICAO/Callsigns... Norwegian ICAO: NAX CS: Nor Shuttle SAS Braathens ICAO: CNO CS: Scanor SAS ICAO: SAS CS: Scandinavian Widerøe ICAO: WIF CS: Widerøe Coast Air ICAO: CST CS: Coastair Virtual Coast Air ICAO: VBX CS: COAST Britannia Scandinavia ICAO: BLX CS: Bluescan Cimber Air ICAO: CIM CS: CIMBER British Airways ICAO: BAW CS: Speedbird Lufthansa ICAO: DLH CS: Lufthansa KLM ICAO: KLM CS: KLM Det heter ikke SCANOR123 eller NORSHUTTLE på VATSIM... som ICAO altså... Ser nå at en er logget på som NORSHUTTLE og en som SK**** Ser også at folk flyr SAS4434 osv innelands i Norge...minner om at dette er SAS Braathens med ICAO CNO og ikke BRA nå lenger... just a reminder... Siter
Stig Sandnes Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Og bare en reminder at det er opp til hver enkelt hvilket callsign de skal ha når de flyr på VATSIM.. Det at man ikke flyr innenlands eller no slikt med SAS på VATSIM er jo greit for de som er spesielt ute etter realisme. Noen som kan si meg hva "TEMPEST" er for et callsign? Siter
Geir G Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Noen som kan si meg hva "TEMPEST" er for et callsign? Det med TEMPEST har jeg også lurt på. Hadde besøk av en slik på ENBR (VATSIM). Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Skrevet 22. juni 2005 PKJ og KMM som fløy med TEMPEST. Siter
Martin Meyer Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 PKJ og KMM som fløy med TEMPEST. Var også en engelsk mann som fløy med CS Tempest fra Sola til en eller annnen plass i skottland i går. Siter
Tom Knudsen Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 TEMPEST = Teknisk Evneveik Mulig Psykopat Eller Sinnsyk Trasig Her har du forklaringen på dette callsignet Siter
Martin Meyer Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 TEMPEST = Teknisk Evneveik Mulig Psykopat Eller Sinnsyk Trasig Her har du forklaringen på dette callsignet Hehe...genialt Siter
Gjest A. H. Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Det syns vel ikke han når han ser det selv. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Han, hvem? Les innleggene ovenfor så får du med deg sammenhengen. Er nok snakk om PKJ her. Siter
Martin Svarstad Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Poenget mitt var at det var snakk om flere her (PKJ, KMM og en ukjent engelsk pilot), antar at han bare prøvde å si at vi mobber PKJ mye uten at han kan svare for seg, men denne gangen var det ikke bare snakk om PKJ og det var Aleksander selv som trakk han fram. Skal du prøve å hjelpe PKJ litt på vei trenger du ikke trekke han fram på den måten, heller la det gå over, selvom det kan ta lang tid. Det er vel tross alt et generasjons skifte på gang. Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Hehe synes denne var ganske morsom jeg! Har ingenting i mot det.. Men skal ikke snakke omm andre her ! Det var PKJ som tvang meg til å fly som det... Ukjent engelsk pilot kom inn til sola forrige Lørdag 01:00! Da hadde han motot prob. og måtte nødlande... Mer vet jeg ikke fordi jeg stengte ned Siter
Gjest A. H. Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Jeg prøver ikke akkurat å hjelpe noen på vei her. For å korrigere litt på meg selv igjen, så er det vel lite hyggelig for alle de tre da. Hadde jeg klikket meg inn på fs.no for å se at noen kaller meg "mulig psykopat" på et offentlig forum så hadde jeg ikke tatt det med noe særlig glede. Jeg ville kanskje ha følt meg hengt ut. Hva mener du? Dere får rettlede meg visst jeg er langt på viddene. EDIT: Greit Mathias. Det kan sikkert taes med et smil også. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.