Tordbjørn W. Eriksen Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hvorfor ikke arrangere et FS treff i Østfold? Med adgang for alle seff Vi er da ikke så siderompa her nede vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peder H.Kristensen Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jo, kunne vært artig det men... spørs når det blir da .... og hvor.. Reiser vekk om akkurat en uke jeg da...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Kunne vært meget interesant. Hvor og når er det store spørsmålet. Håper da at endel personer tar seg tid til å komme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg skal til Hanstholm om 14 dager og blir der i to uker eller noe. Men dette kunne vært gøy å ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Det hadde ikke gjort noe, Det hadde bare vært kjempe gøy. Håper det virkelig blir noe av det tiltaket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Seff, det burde vi få til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Ja, hvorfor ikke. Kom med en dato så ser vi hva vi får til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Olsen Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Vi er noen som pleier å fly FS, når det er "Sarpelan". Burde vel være mulig å rigge oss til neste gang det er et arrangement. Skal prøve å huske på å lage en post om det når det nermer seg, så kan de som er interessert vurdere om de vil komme. Det hadde vært morro. Ser det er LAN 1-3 Juli. Men der pleier det å være mye folk og støy... Oldis-LAN og UT/Gamers-LAN pleier å være litt roligere, og egner seg kanskje bedre for oss. Legger ved en link, men jeg skal som sagt poste et lite notis når tiden nermer seg. Kjenner godt han som arrangerer det, så jeg kan sikkert ordne en stille og rolig krok til oss. Det hadde vært morro om vi kunne samles en helg. http://www.sarpelan.org/web/paamelding.asp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordbjørn W. Eriksen Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Høres jo helt toppers ut. For meg passer det hver eneste helg , selv om jeg skal jobbe hele sommeren. Den ideen med å lage en egen FS krok under f.eks. Oldis-LAN høres genial ut. Har skjønt at det er noen østfoldinger som er Fly-file... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.