Vidar Martinsen Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Håper at dere spottere i Stavanger området er klare i dag eller i morgen slik at vi får noen shots av Rumsfeld's fly. Noen som vet når han kommer, er plutselig ikke helt sikker. Jeg kunne ihvertfall tenkt meg å se noen bilder av det. Får håpe han har søkt om landingstillatelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Har planer om å skyte han ja, men det frister nesten å bruke andre midler enn fotoapparat. Hans besøk hindrer meg i å ha flytime. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Når kommer han og ka tid drar han?` Håper at det blir mye militær aktivitet i lufta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Er det noen som vet når han kommer? Eller har han allerede landet? .. Men en ting er sikkert. Rwy 36 er i bruk Tar nesten 50min å gå fra bussen og ut til beste spotteplassen e Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Mathias, du kan jo alltids ta med deg sykkel når du tar bussen Men er det egentlig så tyrgt å ta bilder da? Dette er jo en høytstående politiker fra USA og jeg ville nå tror at sikkerheten var ganske store. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Mathias, du kan jo alltids ta med deg sykkel når du tar bussen Men er det egentlig så tyrgt å ta bilder da? Dette er jo en høytstående politiker fra USA og jeg ville nå tror at sikkerheten var ganske store. Joda, men det er jo nesten 20kr dyrere med sykkel Hmm.. Har tenkt over det der.. HELE politi avdelingen skal jo være der bortsett fra fire stykk som skal passe på en arrangemang inne i sentrum... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Kolrud Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Hmm.. Har tenkt over det der.. HELE politi avdelingen skal jo være der bortsett fra fire stykk som skal passe på en arrangemang inne i sentrum... LOL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Nå ble Karl Mathias hyper! Pappa'n hans kom å fortalte det! Hørte det over skype Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Donald kom med en KC-10 som landa ca 1330. Legger ut bilder senere..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Nå ble Karl Mathias hyper! Pappa'n hans kom å fortalte det! Hørte det over skype Donald var på det lokale squash senteret!!! Jeg har håndhilst på han! Masse bilder. Si ifra hvis jeg skal poste dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Ok, så det ble KC-135...Trodde han skulle komme litt mer med stil, ikke det at KC-135 hadde vært meg i mot å ankommet i . KC-135 er vel ett forholdsvis "vanlig" fly i deres trakter skulle jeg tro. Ihvertfall fly av den typen. Uansett, ser fram til bildene dine! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Ok, så det ble KC-135...Trodde han skulle komme litt mer med stil, ikke det at KC-135 hadde vært meg i mot å ankommet i . KC-135 er vel ett forholdsvis "vanlig" fly i deres trakter skulle jeg tro. Ihvertfall fly av den typen. Uansett, ser fram til bildene dine! Kom han i en tanker altså? Det var jo ikke akkurat noen luksuriøs transport... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 KC-10 http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=6137 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Sånn går det når man ikke leser innleggene ordentlig...sorry, det sto klart å tydelig KC-10. My bad.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Bilder ute nå..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Sånn går det når man ikke leser innleggene ordentlig...sorry, det sto klart å tydelig KC-10. My bad.. KC-10 er da også et tankfly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.