Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 5. juni 2005 Premium Medlem Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg vet ikke hvor jeg skal legge dette innlegget, men her er vel greit. Noen som vet om nedlasting av filer her på flightsim.no er nede for telling?? Har prøvd i tre dager uten at nedlasting vil starte! Har veeeeldig lyst på "Norway quality mesh"! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 samme her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Fikk heller ikke kontakt med fs.no når jeg skulle downloade denne. Trodde det kanskje var ekstrem pågang. Men det var linket til en annen plass hvor denne kunne downloades fra inntil videre. Husker ikke hvor... Men den andre plassen fungerte utmerket for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baard Salvesen Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg prøvde å nedlaste Norske broer + norske veier, men ingen ting funket å laste ned Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Fikk heller ikke kontakt med fs.no når jeg skulle downloade denne. Trodde det kanskje var ekstrem pågang. Men det var linket til en annen plass hvor denne kunne downloades fra inntil videre. Husker ikke hvor... Men den andre plassen fungerte utmerket for meg. Kanskje det var denne mirror'en Roy Inge Nilsen la ut 3-6-05?: http://home.lyse.net/startsiden/Norway_mesh.zip Han skrev den bare skulle ligge på t.o.m. litt utover dagen igår, men jeg prøvde å laste ned litt fra den akkurat nå, og den så fortsatt ut til å funke bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 5. juni 2005 Har prøvd å laste ned andre filer herfra også, men ingen vil starte nedlasting? Men denne linken reddet dagen likevel Halvdan!!! Takker og bukker! Bare drittvær i trøndelag for tiden, så det er ikke mye annet å ta seg til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Schjetne Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 har heller ikke fått lastet ned noe fra fs.no på en stund... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Det ser ut som om serveren i Stockholm har tatt seg en liten pause. Jeg har skrevet til Timmy og håper han får greiene i gang så fort som mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Servern i Stockholm har vært nede ja, vet ikke hva som skjedd men hele 10mbit linan var opptatt med flightsim brukere, så jeg tror det ble litt for mye for den . Kom akkurat hjem fra Hellas (NVR 344 / Novair A321) så har ikke fått fikset noe før nå, men det ser ut som servern etter en autorestart klarte å fikse seg selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baard Salvesen Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Flott! Nå funket det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.