Gå til innhold

Logge seg inn


Aleksander W. Lind

Anbefalte innlegg

Hei. jeg har registrert meg på www.vatsim.net og så skulle dem sende passordet mitt til mailen min, men jeg har ikke fått noe e-mail av dem. hvorfor? Og når jeg prøver og registrere meg igjen, så virker det ikke sell om jeg har forandret e-mail og forkortet navnet mitt. Og hvor kan

man logge seg inn?

 

Har du i det heletatt lest inlegget mitt tidligere????????????????? Der står det hvordan du kan logge inn for å fly online! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, trodde ikke en kunne registrere seg med hotmail her??? """"

Tror du må ha en "betale e-post" for å registrere deg på VATSIM ""

Det kan man nå og nei man må ikke "betale e-mail". jeg fikk logget meg på og settet inn flight planen, men fikk ikke til å kontakte ATC. Hva sier man for å få clearens under en tur f.eks ENGM-ENBR. Hørte bare mange stemmer som drev og snakket jeg "" har mic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du bør ta å lese litt mer. Å fly på VATSIM er IKKE det samme som å fly på MP, men det krever faktisk et visst kunnskapsnivå av deg, og det høres ikke ut som du har lest det nødvendige. Ta en titt på vatsim.net sine trainingsider, og gjerne serlig på vaccsca.org under pilot-training (her står all basisen som du MÅ kunne for å fly online, og mer fordypning som er sterkt anbefalt å kunne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...