Espen Furfjord Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hva kan jeg si? SNADDER!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 8. mai 2005 Premium Medlem Del Skrevet 8. mai 2005 Steike, der hang jobben i en tynn tråd (igjen). Ble tatt på fersken med øynene INNI PC-en og de stakkars høytalerne på fullt!! Kjempeartig, og flott dokumentasjon på Starfighterns hårete og krevende landingsprosedyrer. Takk for linken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Sivertsen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 MEGET BRA !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 DÆVEN SØKKI!!! Der fikk jeg flashback fra flystevnet på Bardufoss når Starfigteren tok av. Lyten sitter plantet i hjernen min. Nydelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Spesiell motorlyd i den fuggel'n der ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Ånstad Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 EEENDELIG noen flyfilmer UTEN irriterende musikk. Til dere som lager flyfilmer: Slik skal lyden av en flyfilm være. Noen som er uenig, eller...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Det er værdt å svi av noen stakkaras pc-høytalere eller et godt nabo-forhold for den lyden EEENDELIG noen flyfilmer UTEN irriterende musikk.Til dere som lager flyfilmer: Slik skal lyden av en flyfilm være. Noen som er uenig, eller...? Når det gjelder Fraps som de fleste bruker til å ta opp fs-filmer, så tar den ikke opp fs-lyden (I allefall ikke i shareware-utgaven). Derfor legger folk gjerne til litt musikk for å skape litt liv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christoffer Hafsahl Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hmm....om du vil ha en skikkelig Starfighterfilm, så bør du se denne: http://imdb.com/title/tt0058615/ (Men om du har muligheten, bør du vurdere å skaffe MST3k versjonen av den, ettersom den er tragisk dårlig....) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Jøsses, jeg ble nesten Starfighter fan! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.