Peter Nørkjær Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Ja, så har de tyv-startet på Onesky4 rundt om i verden. Jeg tog en tur til Ben Gurion, og hænger lige nu i et holding pattern på vej ind mod lufthavnen. Lad os håbe på et par gode dage, men masser af muligheder til at besøge spændende steder i verden. /Peter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hmm lurer bare litt her med alle disse flyinn og OneSky +++. Er dette på Vatsim? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Mindt-Soot Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Onesky4 er det største flyinn på vatsim ever... Hele verden vil bli stappa med atc!!! Legger inn litt reklame også jeg Dere må ikke fly til/fra Gardermoen fra/til utlandet, Flesland er også en ypperlig flyplass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Notert I'm in Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Dere må ikke fly til/fra Gardermoen fra/til utlandet, Flesland er også en ypperlig flyplass Men nu skal I heller ikke flyve Oslo Bergen hele dagen. Sørg nu for alle sammen at komme på langtur til spændende steder med fremmede accenter! /Peter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Mindt-Soot Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Som jeg sa... det går ann og fly til utlandet fra Bergen også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Grav Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Flyr i Norge jeg,, der har jeg kart og slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hm...bør jeg satse på ENBR-ENGM-EKCH-ENBR eller ENGM-LEPA samt noe VFR? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hm...hvor finner jeg alle atc bookings, for hele verden? Til onesky4 seff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg er helt klart med så langt formen rekker til det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hm...hvor finner jeg alle atc bookings, for hele verden? Til onesky4 seff. Euro Book er din venn Dette ligger også inne i ServInfo. så det skal ikke by på noe problem å finne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Sørhus Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Nå har jeg søren ta snart en hel perm med charts så jeg skal da prøve meg litt ute i den store verden ja LN-F (for tiden,.... og stadig newbie) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Noen andre som blir med ned til LEPA sånn rundt 1800 lc? Fra Garrdermo'n... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Hvorfor måtte det være konfirmasjon i dag!!!??? VIL VÆRE MED!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Mindt-Soot Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Man må prioritere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Nå braker det løs! Tar snart av fra Sola og sette snuten mot Heathrow, deretter blir det Frankfurt før nesa vendes nordover igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.