Steinar Grindstein Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jeg planlegger en sammling på Peppes Pizza i Bodø fredag 13 Mai kl 1900. Alle er velkommen! Rune Barmark! Nå får du det FS treffet jeg har lova deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Barmark Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Dæven! Da må jeg nok samle i hop noen småpenger, økonomien er mer trang enn øregangen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hehe, dere får vel slite med meg i år også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg dukker sikkert opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Jeg dukker sikkert opp .. og dukker han opp må du pikadø meg slite med meg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Will be there! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 1 time igjen folkens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Å da var jeg hjemme igjen! Men oppmøte var heller labert!! Einar, Espen, min samboer og meg selv. Men artig var det alikavell. PS!! Vi snakka en del om et nytt treff på Skaug Stay tuned Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jepp.Enig Steinar,var et labert oppmøte men, men vi fikk i vert fall noe ut av det.Ble diskutert om vi skal ha et FS-treff på Skaug Skole,Alla som vi hadde høsten 2004. Muligens så blir dette før fellesferien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Beklager at jeg ikke kunne komme på Peppes, men jeg har vært hardt ramma av influensa i ei uke nå, ellers skulle jeg ha kommet. Det var jo så hyggelig sist... Tenker dere på Skaug igjen? Husk på at det nå finnes ADSL der, noe det vel ikke gjorde sist gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. mai 2005 Premium Medlem Del Skrevet 15. mai 2005 Pokkern, denne tråden har jeg ikke sett før nå ( sitter ikke ALLTID foran PC-en). Fredagskvelden var jeg på jobb til over midnatt, men hadde sikkert rukket å stikke innom Peppes. Vel,vel, kan ikke vinne hver gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.