Gå til innhold

Meget mulig første A380-flight kommende uke


Michael A B

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Dette ble på torsdag gitt ut på mail fra Airbus:

 

"We would like to inform you that there is a strong possibility that the A380 will fly next week. We cannot give you an exact date and time as maiden flights are subject to many conditions that we cannot control such as weather conditions.

 

Therefore, from Monday 25 April, please consult our web site every morning (GMT+2) for more information."

 

Er mao ikke lenge til den flyvende hvalen skal opp i lufta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er veldig bra, håper og se denne fuglen på Paris Airshow. Men jeg blir en smule overasket om den er i lufta allerede neste uke, men det blir jo en bonus....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er veldig bra, håper og se denne fuglen på Paris Airshow. Men jeg blir en smule overasket om den er i lufta allerede neste uke, men det blir jo en bonus....

 

Ikke noe å være overasket over det "".... De testene som har vært hittil. RTO osv har gått meget bra og resultatene er som de har håpet på (etter hva jeg har hørt).

 

Neste uke skjer det og alt avhenger av været i Toulouse.. Været har de ikke hatt med seg helt de siste dagene, så håper det bedrer seg om noen dager.

___________

 

Ang Paris Airshow går det rykter om at den bare kommer, står på stand og drar igjen. Fordi test programmet er ganske så tett.

_________

 

På Discovery kommer A380 programmet den 8 Mai etter hva jeg har fått med meg ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første takeoff vil bli vist live på airbus.com for en heldig gjeng som har fått tilgang dit.

Første flytur er som skrevet avhengig av været, dere kan regne med onsdag tenker jeg:) => (pga store sikkerhetsstyrker skal de lokale myndighetene varslet to dager på forhånd, og det er meldt bra vær denne dagen.)

Det vil også bli sendt live på en rekke europeiske tv-kanaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...