Michael A B Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Heisann Dette ble på torsdag gitt ut på mail fra Airbus: "We would like to inform you that there is a strong possibility that the A380 will fly next week. We cannot give you an exact date and time as maiden flights are subject to many conditions that we cannot control such as weather conditions. Therefore, from Monday 25 April, please consult our web site every morning (GMT+2) for more information." Er mao ikke lenge til den flyvende hvalen skal opp i lufta:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Haugaard Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Dette ser jeg frem til med spænding. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Dette blir stas ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Theodor Holland Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Kan også si at snart så kommer det et program på Discovery som tar for seg byggingen av A380en. Hvis jeg ikke husker helt feil så er dette imorgen eller til neste søndag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Stemmer det, gikk et program som handlet litt om A380 før idag, ganske bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Dette er veldig bra, håper og se denne fuglen på Paris Airshow. Men jeg blir en smule overasket om den er i lufta allerede neste uke, men det blir jo en bonus.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Kolrud Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hva f***? idag? de sa jo comming soon!!! når gikk det og går det i repise? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Barmark Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Ja, vi får se denne fuglen foreta en lowpass over Torp under Torp Airshow 2005 Venter med spenning! Håper dette blir en stor suksess for Airbus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Dette er veldig bra, håper og se denne fuglen på Paris Airshow. Men jeg blir en smule overasket om den er i lufta allerede neste uke, men det blir jo en bonus.... Ikke noe å være overasket over det .... De testene som har vært hittil. RTO osv har gått meget bra og resultatene er som de har håpet på (etter hva jeg har hørt). Neste uke skjer det og alt avhenger av været i Toulouse.. Været har de ikke hatt med seg helt de siste dagene, så håper det bedrer seg om noen dager. ___________ Ang Paris Airshow går det rykter om at den bare kommer, står på stand og drar igjen. Fordi test programmet er ganske så tett. _________ På Discovery kommer A380 programmet den 8 Mai etter hva jeg har fått med meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Andrè Lindin Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hva f***? idag? de sa jo comming soon!!! når gikk det og går det i repise? Ingen fare.. discovery sender alltid programmene sine i reprise..og de gjør flere en èn gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axel Næss Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 De sendte et flyprog. på torsdag, så det samme omigjen i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Første takeoff vil bli vist live på airbus.com for en heldig gjeng som har fått tilgang dit. Første flytur er som skrevet avhengig av været, dere kan regne med onsdag tenker jeg:) => (pga store sikkerhetsstyrker skal de lokale myndighetene varslet to dager på forhånd, og det er meldt bra vær denne dagen.) Det vil også bli sendt live på en rekke europeiske tv-kanaler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Noe som vet hvilke kanaler det er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Det er bekreftet nå, first flight er onsdag:D Det vil vises på bla ZDF, muligens også CNN og BBC World kanskje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.