Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Johan, angående ESOK så skal jeg snakke med CEO om det, så får vi se hva det blir til. Alltid lov å komme med ønsker i VCA, og de blir ofte oppfylt. Det er fordelen med å ha et relativt lite VA (kun rundt 30 piloter)

 

Arild, det är just sådant här som jag gillar med VA som lyssnar på medlemmarna. Alltid kul om man får komma med tips och att man inte blir nerröstad direkt. Oavsett om ni väljer in ESOK eller ej så är jag tacksam för att du har tagit till dig av mina önskemål. ESOK är en av Sveriges modernaste flygplatser (byggd 1997) men har haft en del problem med trafiken på senare år. Vi behöver flygningar med VCA! "" Förhoppningsvis kommer snart ESOK som ny flygplats från Swedflight. Jag har hoppats på det länge nu

 

 

Stort tack för snabb service Einar - Tack för mailet! ""

Skrevet

Jeg skriver ikke mye her på forumet, men vil si til deg Alapnes. Dine komentarer er så useriøse og usmakelige, at de taes lite alvorlig. Ikke for å forsvare VNAS, som jeg selv er med i styret. Men jeg er enig med mange her. Skaff deg en ny hobby. Når jeg ser poster av og med deg, er det stort sett møkk og useriøse komentarer. Du synes selv du er veldig dyktig og morsom. Noe de aller fleste synes motsatt. Deriblant jeg.

Bare en av de tingene du nevner om at man må fly F50 i VNAS? Hvor har du det fra? Norwegian har ikke F50. Og det sier litt om dine kunskaper i flyverden.

Skrevet

Johan.

 

Vet ikke så veldig mye om hva som er best og ikke best, men har hørt mye godt om VNAS og jeg har hørt mye godt om BAW.

VNAS har jo destinasjoner som vi er veldig kjent med her i Norge iallfall. BAW som du sikkert vet flyr mere rundt i verden.

Skrevet

Tack, ja VNAS är helt klart intressant, imponerande upplägg och ren design på hemsidan - sådant gillar jag. Däremot passade inte destinationerna lika bra som VCA för tillfället, därför testar jag VCA och skulle det mot förmodan inte passa mig, ja då kontaktar jag VNAS som nästa mål ""

 

Nu lägger jag däremot allt krut på VCA som verkar vara en trevlig organisation!

Skrevet
Ja nu har man klarat teoriprovet och har lämnat in flygprovsfilmen. Om än med viss modifikation ""

 

Då återstår att se om man får bli pilot i detta till synes trevliga bolag. Spännande! ""

Vi har det slik i VNAS også, bare at teoritesten og den praktiske prøven er frivillig. Men om man tar testen, gir det piloten et 737 sert som vises i pilotlisten vår. Listen er også tilgjengelig for alle. Lykke til, og håpes testen går fint ""

Skrevet

Våre nåværende destinasjoner finner du her, men rutenettverket og flåten vår er under oppdatering, så følg med "".

 

Når det gjelder fly, så er flyene som er listet opp på siden vår de flyene som det finnes godkjente VCA painter for. Men ledelsen er ikke Så streng på det, selv pleier jeg å fly 737-7/800 på 737-400-rutene fordi det ikke finnes et skikkelig 734-alternativ til FS9

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...