Johan Rönngren Skrevet 19. april 2005 Forfatter Skrevet 19. april 2005 Johan, angående ESOK så skal jeg snakke med CEO om det, så får vi se hva det blir til. Alltid lov å komme med ønsker i VCA, og de blir ofte oppfylt. Det er fordelen med å ha et relativt lite VA (kun rundt 30 piloter) Arild, det är just sådant här som jag gillar med VA som lyssnar på medlemmarna. Alltid kul om man får komma med tips och att man inte blir nerröstad direkt. Oavsett om ni väljer in ESOK eller ej så är jag tacksam för att du har tagit till dig av mina önskemål. ESOK är en av Sveriges modernaste flygplatser (byggd 1997) men har haft en del problem med trafiken på senare år. Vi behöver flygningar med VCA! Förhoppningsvis kommer snart ESOK som ny flygplats från Swedflight. Jag har hoppats på det länge nu Stort tack för snabb service Einar - Tack för mailet! Siter
GiantUnicorn Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Er det noen VA'er der ute som bruker FS Flight Keeper forresten? Siter
Johan Rönngren Skrevet 19. april 2005 Forfatter Skrevet 19. april 2005 Einar - nu har du ett mail med förhoppningsvis många rätta svar. Jag är ganska trött ikväll så jag hoppas att jag inte har skrivit något fullständigt galet svar Siter
Håkon Helgesen Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Mail er sendt deg. Er det meg du har sendt til? I så fall, til hvilken adresse sendte du mail? Siter
Einar Halvorsen Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Håkon. Ikke sendt mail til deg. Du postet bare før meg slik at det kunne se ut som det var til deg. Mailen var sendt til Johan Rönngren. Siter
Roy Halvorsen Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Jeg skriver ikke mye her på forumet, men vil si til deg Alapnes. Dine komentarer er så useriøse og usmakelige, at de taes lite alvorlig. Ikke for å forsvare VNAS, som jeg selv er med i styret. Men jeg er enig med mange her. Skaff deg en ny hobby. Når jeg ser poster av og med deg, er det stort sett møkk og useriøse komentarer. Du synes selv du er veldig dyktig og morsom. Noe de aller fleste synes motsatt. Deriblant jeg. Bare en av de tingene du nevner om at man må fly F50 i VNAS? Hvor har du det fra? Norwegian har ikke F50. Og det sier litt om dine kunskaper i flyverden. Siter
T. Paulsen Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Johan. Vet ikke så veldig mye om hva som er best og ikke best, men har hørt mye godt om VNAS og jeg har hørt mye godt om BAW. VNAS har jo destinasjoner som vi er veldig kjent med her i Norge iallfall. BAW som du sikkert vet flyr mere rundt i verden. Siter
Johan Rönngren Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 Tack, ja VNAS är helt klart intressant, imponerande upplägg och ren design på hemsidan - sådant gillar jag. Däremot passade inte destinationerna lika bra som VCA för tillfället, därför testar jag VCA och skulle det mot förmodan inte passa mig, ja då kontaktar jag VNAS som nästa mål Nu lägger jag däremot allt krut på VCA som verkar vara en trevlig organisation! Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Hei. Skal se om vi kan få åpnet Bli pilot funksjonen. Jobbe med nytt system på si. I mens kan dere maile xaevo@hotmail.com eller mailen i profilen min for å bli lagt til. Ta med ønsket brukernavn og passord. Samt fullt navn og email. Litt problemer med admin siden, men tror det skal gå. www.vbraa.com Siter
Werner Rafteseth Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 Ja, dette er da til Virtual SAS Braathens, www.vbraa.com, ikke VNAS. Sånn at flere slipper å sende unødige mailer xaevo@hotmail.com Siter
GiantUnicorn Skrevet 20. april 2005 Skrevet 20. april 2005 *gjesp* Hr. Halvorsen Jeg påstod aldri at VNAS fløy F50. Jeg tok bare F50 som ett eksempel. Jeg blir dessverre ikke finne meg en annen hobby Ha en fortsatt fin dag Siter
Johan Rönngren Skrevet 20. april 2005 Forfatter Skrevet 20. april 2005 Ja nu har man klarat teoriprovet och har lämnat in flygprovsfilmen. Om än med viss modifikation Då återstår att se om man får bli pilot i detta till synes trevliga bolag. Spännande! Siter
Roy Halvorsen Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Ja nu har man klarat teoriprovet och har lämnat in flygprovsfilmen. Om än med viss modifikation Då återstår att se om man får bli pilot i detta till synes trevliga bolag. Spännande! Vi har det slik i VNAS også, bare at teoritesten og den praktiske prøven er frivillig. Men om man tar testen, gir det piloten et 737 sert som vises i pilotlisten vår. Listen er også tilgjengelig for alle. Lykke til, og håpes testen går fint Siter
Frode Sveinungsen Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Angående VCA: Jeg finner ikke oversikt over destinasjonene dere flyr jeg.. Noen som har en link? Flys det bare 737 (payware) for de som flyr FS2004? Eller brukes fs2002 flyene også i FS2004?` Takker for svar Siter
Arild Oldervoll Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Våre nåværende destinasjoner finner du her, men rutenettverket og flåten vår er under oppdatering, så følg med . Når det gjelder fly, så er flyene som er listet opp på siden vår de flyene som det finnes godkjente VCA painter for. Men ledelsen er ikke Så streng på det, selv pleier jeg å fly 737-7/800 på 737-400-rutene fordi det ikke finnes et skikkelig 734-alternativ til FS9 Siter
Frode Sveinungsen Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Vildanden bruker Coast Air sine fly på ruten ENSN-ENBR og ENBR-ENSN. Jetstream 31 og 32.. Vil disse rutene også bli brukt i VCA etterhvert? www.vildanden.no Siter
Einar Halvorsen Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Vildanden bruker Coast Air sine fly på ruten ENSN-ENBR og ENBR-ENSN. Jetstream 31 og 32.. Vil disse rutene også bli brukt i VCA etterhvert? www.vildanden.no Ja Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.