Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere

Vet at mange nordmenn vil angripe meg nå , men likevel..

Jeg er lit undrende over at jeg hver eneste dag stort set på MP er eneste fly på Kastrup. Kastrup er jo hoved-flyplassen for norden, men jeg møter bare noen svenske og danske piloter fra norden.Tenk dere... der er andre destinationer i verden end norske, og kanske det ville være mere moro for dere å at se plasser som dere ikke viste eksisterte. Vet at dette provocerer mange, - når man ser bort fra dem som jeg møter bla. i kastrup. Her tenker jeg specielt på VNAS,-pilotene som er flinke til at fly utenrikes, men hvor VBRAA som jeg selv flyr i ikke er så flinke til at fly utenrikes. Gji det en chance gutter og kom der ut på noen turer hvor vi kan møtes bla i Kastrup og Stockholm, som trods alt bare er en time unna Kastrup. Verden er mye mere en gardermoen.Langturer ser man heller ikke mye av på MP selv om det er ganske morsomt å.Flyr IVAO ved siden av, men det er da morsomt at møtes på MP å,,,,,I HELE EUROPA og ikke kun i noreg(Norge).Dette burde tages til efterretning av alle. Vi er en liten skare som kan lære av hverandre, og dette ikke bare i noreg men i heile norden.Håper at vi kan møtes et annet sted en gardermoen hver eneste gang.Trist bare at stå alene i europa som SASBraatens pilot med faste staben av VNAS piloter-(!)DERE ANDRE FOR KOMME FREM Å.......

Mvh

Ivar Rasmussen

Ps.: tenker at jeg får stryk nå.... ""

Skrevet

Jeg flyr rett som det er ruteflyvninger til Kastrup (Vatsim) real callsign, real flytype. Kastrup er faktisk en av de beste flyplassene i Norden pluss et knutepunkt når det gjelder international flights. ""

Skrevet

Har faktisk ingen sceneries for EKCH (finnes det noe freeware i det hele tatt da?) Flyr egentlig mye i utlandet, men da flyplasser som LOWI, EHAM, EGLL og LOWW. Er ikke så ofte på Kastrup, men jeg skal begynne å fly dit. ""

FLY PÅ VATSIM FOLKENS! ""

GG

Skrevet

Tror neppe seriøse skrivebordspiloter flyr på FSNO sin MP, om det er der du mener. Inkludert meg selv, holder jeg meg milevis unna den plassen. Vi i VNAS er mye på Kastrup. Men vi har vår egen server som også andre seriøse hjemmepiloter er velkommen til å fly på. Forskjellen på serverne er at vår server er overvåket, så man leker ikke kamikasepilot, uten å bli fjernet (forever), og det har mange fått erfare.

Eller så er hvem som helst velkommen ""

Skrevet

Hei Roy

Jeg liker politiken deres vedr. "kemikaze-piloter". "".

Jeg møter da vanligvis VNAS piloter på MP-serveren å, hvor vi utveksler erfaringer eller bare har lyst til å prate sammen mens vi flyger fra A til B.Dette sociale islettet er mye vigtigt syns jeg, å da derfor jeg veksler melom MP og IVAO.

Skrevet

Til Arild

Gå på biblio. lån et Verdensatlas. hvis du ikke vet hvordan det ser ut da spørg.Venlige mennesker vil da finde et atlas til deg.

Et atlas er en bok hvori der er kart over lande i hele verden. Her kan du da se at der virkelig fins andre land end norge ""

Her er som regel et symbol av et fly å, som indikerer at her ligger en flyplass.Nå har du et navn på byen/flyplassen.

Søk med dette navnet på internettet under til eks. Approach maps eller lignende.Nå er det ingen undskyldning for ikke at se ut over egen grense.

Ha det bra

Ses forhåpentlig nede over europa

IVAR

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...