Ivar Rasmussen Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Hei dere Vet at mange nordmenn vil angripe meg nå , men likevel.. Jeg er lit undrende over at jeg hver eneste dag stort set på MP er eneste fly på Kastrup. Kastrup er jo hoved-flyplassen for norden, men jeg møter bare noen svenske og danske piloter fra norden.Tenk dere... der er andre destinationer i verden end norske, og kanske det ville være mere moro for dere å at se plasser som dere ikke viste eksisterte. Vet at dette provocerer mange, - når man ser bort fra dem som jeg møter bla. i kastrup. Her tenker jeg specielt på VNAS,-pilotene som er flinke til at fly utenrikes, men hvor VBRAA som jeg selv flyr i ikke er så flinke til at fly utenrikes. Gji det en chance gutter og kom der ut på noen turer hvor vi kan møtes bla i Kastrup og Stockholm, som trods alt bare er en time unna Kastrup. Verden er mye mere en gardermoen.Langturer ser man heller ikke mye av på MP selv om det er ganske morsomt å.Flyr IVAO ved siden av, men det er da morsomt at møtes på MP å,,,,,I HELE EUROPA og ikke kun i noreg(Norge).Dette burde tages til efterretning av alle. Vi er en liten skare som kan lære av hverandre, og dette ikke bare i noreg men i heile norden.Håper at vi kan møtes et annet sted en gardermoen hver eneste gang.Trist bare at stå alene i europa som SASBraatens pilot med faste staben av VNAS piloter-(!)DERE ANDRE FOR KOMME FREM Å....... Mvh Ivar Rasmussen Ps.: tenker at jeg får stryk nå.... Siter
Sindre Hansen Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Grunnen til at mange velger å bare fly i Norge er nok at: Norge har fått et utrolig flott scenery.. Noe som er vansklig å finne til andre land Siter
Oscar Florian Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Grunnen til at mange velger å bare fly i Norge er nok at: Norge har fått et utrolig flott scenery.. Noe som er vansklig å finne til andre land Tror dette er den riktige fasiten på alt Siter
Espen Furfjord Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Vil da ikke påstå at de Kastrup-sceneryene jeg har sett har vært direkte ekkel ..Men folk flest liker vel best å fly i sitt hjemmland. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Hvordan kan man fly til en plass som man ikke vet eksisterer? Med mindre man flyr seg vill, da Siter
Eirik C Varvik Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Hehe, jammen det har seg også slik at VBRAA piloter mest får innenriks ruter å flyve, mens vnas kanskje har bedre tilbud til utlandet? Siter
H O Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Hehe, pussig.. Danmark må jo være det mest uinteressante landet i verden å fly til! Siter
Eirik C Varvik Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Hehe, pussig.. Danmark må jo være det mest uinteressante landet i verden å fly til! Joda, hver sin smak, er mange som er på EKCH hver dag, ENGM - EKCH utrulig mange faktisk, men har nok noe med rutene å gjøre Siter
O85_ Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Jeg flyr rett som det er ruteflyvninger til Kastrup (Vatsim) real callsign, real flytype. Kastrup er faktisk en av de beste flyplassene i Norden pluss et knutepunkt når det gjelder international flights. Siter
Geir G Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Har faktisk ingen sceneries for EKCH (finnes det noe freeware i det hele tatt da?) Flyr egentlig mye i utlandet, men da flyplasser som LOWI, EHAM, EGLL og LOWW. Er ikke så ofte på Kastrup, men jeg skal begynne å fly dit. FLY PÅ VATSIM FOLKENS! GG Siter
Gjest Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 klart det finnes et freeware Kastrup Scenery! Siter
Roy Halvorsen Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Tror neppe seriøse skrivebordspiloter flyr på FSNO sin MP, om det er der du mener. Inkludert meg selv, holder jeg meg milevis unna den plassen. Vi i VNAS er mye på Kastrup. Men vi har vår egen server som også andre seriøse hjemmepiloter er velkommen til å fly på. Forskjellen på serverne er at vår server er overvåket, så man leker ikke kamikasepilot, uten å bli fjernet (forever), og det har mange fått erfare. Eller så er hvem som helst velkommen Siter
Ivar Rasmussen Skrevet 11. april 2005 Forfatter Skrevet 11. april 2005 Hei Roy Jeg liker politiken deres vedr. "kemikaze-piloter". . Jeg møter da vanligvis VNAS piloter på MP-serveren å, hvor vi utveksler erfaringer eller bare har lyst til å prate sammen mens vi flyger fra A til B.Dette sociale islettet er mye vigtigt syns jeg, å da derfor jeg veksler melom MP og IVAO. Siter
Ivar Rasmussen Skrevet 11. april 2005 Forfatter Skrevet 11. april 2005 Til Arild Gå på biblio. lån et Verdensatlas. hvis du ikke vet hvordan det ser ut da spørg.Venlige mennesker vil da finde et atlas til deg. Et atlas er en bok hvori der er kart over lande i hele verden. Her kan du da se at der virkelig fins andre land end norge Her er som regel et symbol av et fly å, som indikerer at her ligger en flyplass.Nå har du et navn på byen/flyplassen. Søk med dette navnet på internettet under til eks. Approach maps eller lignende.Nå er det ingen undskyldning for ikke at se ut over egen grense. Ha det bra Ses forhåpentlig nede over europa IVAR Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.