Ståle Andre Ustad Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Hva bruker du av stikke eller ratt(og pedaler)?? Siter
andreas a berg Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Kommer an på hva jeg flyr. Ratt hvis det er privat eller Passasjer fly og stikke hvis det er jager fly. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Jeg pleier å bruke yoke pluss "flypedaler" (dvs. både rudder og tåbrems på pedaler). Siter
Werner Rafteseth Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Kommer helt an på hva jeg flyr. Flyr mest sånn som cessna og boeings. Da blir det yoke og pedaler med rudder/toebrakes Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 Og det ønsker jeg meg. Men fly med ratt? eh... regner stikke som joysitck, og ratt som yoke. Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 8. april 2005 Forfatter Skrevet 8. april 2005 ratt og yoke er jo forsåvidt det samme! Siter
Morten Alexsander Hovik Skrevet 8. april 2005 Skrevet 8. april 2005 har alt komplett med en SaitekX45 inkludert pedaler som er bygd inn i thortlen og stike har joyke også . Siter
Martin Schjetne Skrevet 9. april 2005 Skrevet 9. april 2005 når jeg flyr Airbus, som jeg ofte gjør, bruker jeg stikke og pedals, men hvis jeg flyr en flytype med ratt (som de aller fleste har) bruker jeg ratt... mvh martin Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.