Kenneth G. Sørensen Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 20-22 Mai samles de fleste jet-modellene i landet på Jarlsberg for treff og flyging.... Flygingen vil foregå både på modellflystripa og på hovedrullebanen den helgen... Dette blir det største jet-treffet i landet, som er åpent for publikum... Mer info følger.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hehe, jet er svinkult! Kjenner en i klubben som har det. Det er helt lik lyd og lukt som en ekte. Og billig i drift er det og(selv om de er dyre å kjøpe). Selv har jeg nettopp flydd denne i hagen: [image]http://www.dhost.info/eandrel/sider/modellfly/vertigo/1.jpg[/image] Den er veldig seiglivet.. Vil liksom ikke bli skikkelig knust selv om jeg smeller i asfalten. Bare propellen som knekker (enda en fordel med jet ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Wicklund Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Noen i Trondheim Modellflyklubb som har dem også, "In Thrust We Belive" står det på dem Har en Kyosho Trainer 40 jeg [image]http://www.home.no/amen/trainer40.gif[/image] Btw.. Noen som kan fortelle meg hva som foregår på "Unge Ørner"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Var der i fjor. Man kan prøve forskjellige luftsporter. Motorfly, tørkestativ, acroflyging, fallskjerm, osv. Og hvis du har med eget modellfly kan du også fly så mye du vil. Men jeg tror Takeoff 2005 på Starmoen blir bedre, da er det ikke masse foredrag og oppgaver osv som det er på unge ørner. Jeg skal prøve å komme meg opp til Starmoen på takeoff 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif Wicklund Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Hvor finner jeg mer info om "Takeoff"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 nettside Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Dragland Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Noen i Trondheim Modellflyklubb som har dem også, "In Thrust We Belive" står det på dem Flyklubbens gamle Piper hadde et liknende slagord: In thrust we trust. Bokstavene th var falt av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 "Vi stoler på rust" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Får meg Pilatus Porter til uka...165cm vingespenn...glær mæ ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haukland Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Oy Kyosho trainer 40 Hadde en sånn for et år sia, tok av med den i mai i fjord og har ikke sett noe mer til den siden Eller fant motoren da...den beholdt jeg Hilsen Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2005 Drar denne opp igjen, siden det er imorgen og lørdag det er snakk om.... Se forøvrig denne, som ble sendt til klubbene på JB for tre uker siden: [image]http://mikrofly.com/kgs/nabovarsel.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Tønsbergs Blad var tilstede.... Desverre så fikk drittværet ødelagt både fredagen og lørdagen, og når søndagen kom så hadde halvparten av pilotene allerede gitt opp og dratt hjem... ...men søndagen ble bra, og alle kunne dra hjem med hele leker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Så en Viggen og en F-15 jet igår på Hässlö. 260km/h ... shooooooowff ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Hehe.. De tregeste flyene her fløy så fort.. Den raskeste som var her har vært målt til 400 km/t andre plasser.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 I helgen er det dags for oss som bor på "riktig side av grensa" skaladagar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Harald Olsen Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Har lite jet, men en U-Can-Do-3D 60size med os 90fx 2 takter Den går godt nok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.