Gå til innhold

Begynner å nærme seg ......SB3


Stein-Ove Rud

Anbefalte innlegg

Ser ut som virkelig begynner å skje ting....:-)

 

Sitat:

 

Everything is progressing according to plan. No major issues have been found in the RC3 build. A few minor changes have gone in but most of my time has been spent finishing the manual. When the first draft is complete I'll post the URL here so that everyone can help me review and edit the manual.

 

The final release candidate is still planned for March 15.

 

 

Posted by Joel at 08:29 PM

 

Kryss armer og bein.... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så store forandringer i SB3? Noen som har hovedpunktene? "" Går sikkert an å lese på en eller anna amerikansk nettside et eller annet sted men gjerne si hva dere vet så langt om SB3.

 

Tja. Så noen filmer for kanskje ett år siden. SB3-demoer .. For det første så er andre fly man ser nå mulig å gjennkjenne. De ser faktisk meget bra ut. Ikke slike uidentifiserbare melkekartong-objekter som stammer fra FS4. Samtidig ser det ut til at hakkingen er borte. Andre fly er stabile. De flytter seg ikke 2-300 meter frem og tilbake, slik som kan få hvem som helst til å tro det hele er en stor spøk.

 

Så slipper man såvidt jeg vet å ha 3 programmer for å starte opp dette. Det man har bruk for er innebyggd her. Enkel oppstart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å kikker på servinfo flere ganger daglig, og Vatsim har virkelig mistet mange folk iallfall. 120 på Vatsim mot 350 på Ivao. Vet at det er mange som nekter å ha noe med vatsim å gjore inntil SB3 kommer ut. En annen ting er også om Vatsim virkelig får alle sammen tilbake ifra ivao. Jeg har mindre tro på at alle kommer tilbake til Vatsim men.

 

Jeg har sluttet å håpe på noe somhelst ifra SB-teamet. Tror ikke på noe av det som er blitt sagt før jeg virkelig SER at den ligger ute til nedlastning og at den er brukende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...