Gå til innhold

FS2006 release date (unofficial)


Gjest

Anbefalte innlegg

Læste lige på et forum, at en mulig udgivelsesdato vil være:15. august 2005 (ikke sikkert, tror ikke det er officielt.......men alligevel......)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juni 2005 = juni 2006??? Hvorfor skrive juni 2006 når det står juni 2005 i det første innlegget? For å forvirre folk mest mulig?

FS10 kommer nok i 2005

 

Fordi denne opplysningen er VELDIG lite truverdig. Får den neppe på den datoen som står ovenfor her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da bør man egentlig ikke poste rykter om når spill eller add-ons skal komme ut i det hele tatt, med mindre en endelig dato er offentliggjort?

 

Rykter syns ihvertfall ikke jeg det er noe vits å poste, med mindre man har noe håndfast å vise til...har man offisielle uttalelser fra utviklere og\\eller screens osv. er det jo greit, men når noen bare skriver "fs2006 kommer da og da" er dette bare helt løse rykter man ikke kan stole på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vitt jag kan huske så har alla FS sedan 95 kommit året före. FS2000 i 1999, FS2002 i 2001 etc.

Stämmer inte det?

 

MS har varit duktiga med att möta sina release datum, har jag intryck av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aug 2005. Hvorfor ikke? Omtrent som forventet. De lar det nok heller være litt bugs enn å utsette for mye ""

 

Men litt kjipt med ny versjon nå som jeg har enorme mengder trafikk og annen godis i Fs9 ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aug 2005. Hvorfor ikke? Omtrent som forventet. De lar det nok heller være litt bugs enn å utsette for mye ""

 

Håper sannelig ikke det blir noen bugs, men det blir det som regel. Heller være forsinket enn å kjøpe et spill med massevis av bugs og deretter måtte laste ned masse patches som sikkert har noen bugs også osv osv...

 

Tror faktisk den kommer til høsten jeg også, GLEDER MEG! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig å få spillet i rett tid, hvis de som lager setter inn 5 giret, og kanskje lager skift. Slik at det er folk der 24 timer i døgnet. De tjener penger på spillet til å betale lønna. Også kan skiftene briefe hverandre. Se mulighetene. Istedenfor å ikke komme ut i riktig tid.

 

Ådne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en søker etter jobb på Microsoft med søkeord 'simulator' får en bl.a tilbud om jobb som Product Manager for å lede den globale lanseringen av den neste versjonen av Flight Simulator. Så det jobbes med utgivelse i hvert fall. Men dersom ikke denne jobben er besatt nå, så kan det tyde på at lanseringen ikke er nært forestående.

 

Det søkes også etter Program Manager som skal ivareta samarbeidet med sim-miljøet. Sitat: "Throughout more than 20 years in continuous publication Flight Simulator has fostered an amazing grass roots community with little or no help from Microsoft but we realize that’s just the tip of the iceberg. We have an ambitious, multi-version strategy for making the community an integral part of the game experience and need someone to ensure we succeed. If you’re that person you’ll have the chance to shape our long term community development strategy as well as be the one responsibility for executing it. "

 

Bedre sent enn aldri sier nå jeg. Kanskje er det håp for FS2010? Vel MS skal ha cred for at de åpner opp for mer brukerpåvirkning. De har vel sett at alle addons gjør programmet til noe helt annet og bedre. Bare de evner å gjennomføre dette i praksis.

 

Da gjenstår det bare å kvesse blyanten og sende søknad til Bill. Detaljer finnes her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men hadde jeg bare nådd jævelen, da hadde han hat vondt noen steder, PC-en var jobben's men FS'n var jaggu min ""

 

PS. pen liten by du bor i, var der på Høgskolen på videokonferanseseminar først i mai for et par år siden, måtte kjøpe meg sandaler og sommerklær da jeg kom dit i full vinterutrustning, kom tilbake til full snøstorm i Tromsø et par dager senere ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...