Steinar Grindstein Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg startet igår Mandag på et 6 ukers kurs i Persjonlig markedsføring. Utpå dagen idag kom kursleder inn på hvilken hobbyer vi deltagere har. Å selvsagt sa jeg Flightsimulator Ettervert ble vi spurt om vi ville presentere hobbyen vi driver med, og "unge" Grindstein var ikke sein med å si seg villig til dette Ingen har vell skade av litt FS innformasjon Planen er at jeg skal gjenomføre en flight her hjemme, ta en masse screenshots. Ta så å legger en del av disse inn i powerpoint for å kjøre en powerpoint presentasjon. Er det noen her som kan hjelpe meg med å finne ut korsn tur jeg skal fly. Flyet som skal brukes er en Boeing 737 NG av en aller anna variant ifra PMDG. Dette skal bli skøy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin Pettersen Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Du må jo fly 767! Vi leker da ikke piloter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Du må jo fly 767! Vi leker da ikke piloter? Uansett flytype: Lykke til med prosjektet. Høres jo spennende ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hvorfor ikke ta opp litt FS-"video" som du kan vise med prosjektoren.. om du har muligheter for å legge inn simmen på presentasjons-PCen... Det finnes kanskje en mulighet for å konvertere disse videoene til et annet format slik at du slipper simmen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Ole Jørgen! Å kjøre inn FS på den PCn som knapt klarer å kjøre powerpoint uten å låse seg!! LOL Det trur æ blir vrient! Er foresten en Dell Bærbar PC som brukes der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Det trur æ blir vrient! Er foresten en Dell Bærbar PC som brukes der Hehe, Dell er jo bære dritten. Dårlig plastik og høye priser, så jeg skjønner godt at den henger seg når du kjører PP. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Dell nei? Kjørt fs2002 og fs9 i tre år på en Dell. Går som hakka møkk i tørt gress det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Dell nei? Kjørt fs2002 og fs9 i tre år på en Dell. Går som hakka møkk i tørt gress det! Hehe, det var litt ironi, ref denne tråden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Skjønte jo det. Det var derfor jeg hengte på denne: Men det er jo med pc'er som med biler - enten går man for den eller den ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Da var screeshotsene i boks for denne presentasjonen. Flyetypen er B737-800 ifra PMDG. Turen som blir vist bilder ifra på denne presentasjonen går ifra Værnes til Bodø. Tok ialt 46 Screenshots. Omlag 50% blir benytta i PP presentasjonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.