Ole Helberg Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Dette skal jeg ha...... Ace Combat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Aanstad Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Pine.. det må jeg også skaffe meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Helt rått.. Helt klart at jeg skal ha.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Ser tøff ut denne, grafikken ser like bra ut som hos Lock-On. Finnes det noen større joystick (á la til datamaskinen) som kan kobles til PS2, så man slipper å fly med bare den klumpen med små knapper som følger med orginalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F. Tollefsen Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Tror ikke du finner noen joystick til ps2. Men til USB er det nærmest uendelig utvalg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Simulatorer på konsoller er om mulig enda mere tafatt en FPS spill...og det burde egentlig si sitt... Ble egentlig ikke kjempe imponert, passe pen grafikk, men siden PS2 er for svak til å dra grafikk som er helt up to date, må man nok regne med endel lagg her, noe som også fremkom av filmen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michael8210 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Har spilt mange andre Ace-Combat spill, og det er veldig arkade-opplegg. Ikke særlig realistisk. Siden Namco lager mest arkade-spill, så bør man ikke forvente stort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Stene Bjørke Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Det skal jeg skaffe meg ja!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.