T. Paulsen Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg skal ha UTSJEKK som ATC FREDAG 18. FEBRUAR KLOKKEN 20:00. Håper på masse trafikk. Gi meg [*********]. La meg IKKE bestå.. Jeg skal sitte FARRIS APP. og håper på masse,,, MASSE trafikk på TORP denne dagen. Kom igjen. Gi meg inn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Gi meg [*********]. La meg IKKE bestå.. Den er grei! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Barmark Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Tar du i mot en... "eeh, farris approach, this is MA-YDAY, request heavy landing, ok??" Lykke til Tom Arne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Tar du i mot en... "eeh, farris approach, this is MA-YDAY, request heavy landing, ok??" Lykke til Tom Arne Jeg må jo det hvis du kommer Rune Må jo få deg "trygt" ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Har en større tro på at det kommer til å komme en del mayday`s denne dagen jeg. Mulig jeg må ta en prat med mekanikerene som driver å skrur på disse flyene. Hadde vært fint med noen vanlige ang. og ank. også da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 refresh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Barmark Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Vil bare ønske deg lykke til for andre gang Kan nok ikke komme på utsjekken din rett og slett fordi jeg har problemer med hovedkortet ELLER minnet nå om dagen! Får ikke kjørt PC-en i Dual Channel 400mhz da jeg kan få ~49 blåskjermer på en kveld. Derimot kjører begge prikkfritt på 266mhz. En og en brikke kjører fint 400mhz. Memtest ga meg 5 feilmeldinger i løpet av 10 tester i loop over kvelden. Enten hovedkort eller minnebrikker MPX skal få tilbake snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Ja. Jeg minner om idag igjen. Håper på litt mere oppmøte enn bare av min egen skygge. Noen som klarer å få meg til å stryke da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Ja... Jeg venter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 OBS! Utsjekken har blitt flyttet til ENGM_V_APP, grunnet null trafikk på 40 min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Flyr ikke på VATSIM jeg men et "lykke til" skal du nok få: Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Det ble flytting til GM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hvordan har det gått der borte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Da vil jeg bare Gratulere Tom med bestått Student test! Bra jobbet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Bra jobbet! Kunne desverre ikke bistå deg med trafikk i dag, men vil uansett få ønske deg gratulrer med ratingen! Ser fram til å være under din kontroll! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian B.bood Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Grattis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Takker og bukker. Ble mye rør idag. Litt for mye newbie på tekst samtidig. Rant iallfall over for Christian idag som logget av i sinne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Jeg merka han hørtes litt sliten ut når jeg kom innom i elleve tida Ellers takker jeg får at dere kom inn akkurat når jeg passerte Torp, det var bra time'a...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.