Gå til innhold

innstalasjon


Jim Grav

Anbefalte innlegg

Hvis du har alt installert, gjør følgende:

Start SBRelay

Start FS, deretter multiplayer i FS og Connect til SBRelay. (hvis du ikke finner den automatisk sett inn IP-adresse 127.0.0.1 og søk)

Start SBHost under Modules i FS-menyen når flyet står parkert.

Start SB Main Program. Deretter multiplayer. Hvis du ikke finner SBRelay i vinduet i SB, sett inn IP-adresse 127.0.0.1

Nå vil det ta litt tid, vær tålmodig. Når/Hvis alt tilsynelatende er oppe, høyreklikk i SBvinduet og trykk Connect. Da vil du få opp ett vindu med mange muligheter. Vatsimserver, connect to Roger Wilco (AVC), Kjennetegn osv. Dette kan du lese mer om. Tar det ikke her. Vel, dette er slik jeg gjør det hos meg og det funker. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Per kristian det var meg. Drev å prøvde meg litt, men fikk lissom beskjed at jeg ikke var koblet mot server.

 

men mulig denne host fila er noe galt med, men den ligger i modules hos meg, men får opp ei meld når jeg skal starte fs om den fila.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

For å fjerne den meldingen:

1. Trykk Start->Kjør->%appdata%\\microsoft\\fs9

2. I den mappen skal det ligge en fil som heter FS9.CFG, høyreklikk på den->rediger.

3. Nederst limer du inn :

[Oldmodules]

HostSB.dll=1

 

Lagre filen.... Du bør kanskje ta en backup først... ""

Da skal ikke den meldingen plage deg mer...

 

 

Koden du kan bruke til FSUIPC er:

SquawkBox.exe

Product: "SquawkBox 2.3", Company: "None"

KEY = LWVQ 7I2V 9GPB

 

For å registrere Sqawkbox trykker du på modules i FSmenyen(hvis du er i "fullscreen" må du trykke på [alt] knappen for å vise menyen) -> FSUIPC -> Regisrer application (hsuker ikke hvordan det skrives, beklager "")

Skriv inn koden og program ""

 

Håper dette hjelper, hvis du trenger mer hjelp er MSNen i profilen ""

 

GG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...