Jim Grav Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 driver å innstalerer her, men får mye feilmeldinger om at squawkbox er feil versjon,, noen som vet råd? når jeg innstalerer den så kommer den opp med 2000-2002 verjon på simmmen. er dette riktig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Bjørlo Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Er det SB ver. 2.3 Beta du har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Grav Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 ja,, finner ikke annet jeg en den versjonen noe sted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Bjørlo Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hvilken versjon av FS har du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Grav Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 2004 oppdatert versjon til 9,1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Her har du en manual du kan prøve og følge step for step. http://www.vaccsca.org/uploads/Squawkbox_FS2004.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Grav Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Får også ei feilmelding når jeg starter simmen,, angår host fila,, den ligger jo der den skal,,i modules i fs9, vis ikke jeg har missforstått helt, er ikke dette korekt da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Bjørlo Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hvis du har alt installert, gjør følgende: Start SBRelay Start FS, deretter multiplayer i FS og Connect til SBRelay. (hvis du ikke finner den automatisk sett inn IP-adresse 127.0.0.1 og søk) Start SBHost under Modules i FS-menyen når flyet står parkert. Start SB Main Program. Deretter multiplayer. Hvis du ikke finner SBRelay i vinduet i SB, sett inn IP-adresse 127.0.0.1 Nå vil det ta litt tid, vær tålmodig. Når/Hvis alt tilsynelatende er oppe, høyreklikk i SBvinduet og trykk Connect. Da vil du få opp ett vindu med mange muligheter. Vatsimserver, connect to Roger Wilco (AVC), Kjennetegn osv. Dette kan du lese mer om. Tar det ikke her. Vel, dette er slik jeg gjør det hos meg og det funker. Lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Får også ei feilmelding når jeg starter simmen,, angår host fila,, den ligger jo der den skal,,i modules i fs9, vis ikke jeg har missforstått helt, er ikke dette korekt da? Jim du som var LNWIH i går? prøvde å få kontakt med deg. Du lå i Accra FIR. Lattidude 0 Longtidud 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Grav Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Ja Per kristian det var meg. Drev å prøvde meg litt, men fikk lissom beskjed at jeg ikke var koblet mot server. men mulig denne host fila er noe galt med, men den ligger i modules hos meg, men får opp ei meld når jeg skal starte fs om den fila. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 nupe er desimalt tegn.... du går på kontrollpanel også på instillinger for språk og religion så skifter du fra det du har (,) eller (.) til det motsattet. det funka for meg Husk å restarte PCen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Grav Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 ok,, skal prøve det når jegh kommer hjem fra jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Grav Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Prøver å kjøpe og registrere fsuipc men får ikke kredittkortet til å funke, kan være at det er for nytt, fikk det i dag ikke vært i bruk i butikk enda, er kansje ikke aktivisert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jim, Skal du bruke det kun til Squawkbox så er det gratis Sikkert noen andre her som kan være behjelpelig med en link til koden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Grav Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Ja viss noen ville det så hadde det vært kjekt :-) tenkte kansje set var orsaken til at jeg ikke kommer meg inn på vatsim server, har prøvd mange metoder som jeg har fått oppskrift på her, men ,,nope,, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Grav Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Får fortsatt feilmelding i oppstarten av fs. Flight simulator has detected potentially imcompatible aircraft or software. File: HostSB.dll do yo want to load this software. dette er meldinga som kommer frem, noen som har forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Heisann! For å fjerne den meldingen: 1. Trykk Start->Kjør->%appdata%\\microsoft\\fs9 2. I den mappen skal det ligge en fil som heter FS9.CFG, høyreklikk på den->rediger. 3. Nederst limer du inn : [Oldmodules] HostSB.dll=1 Lagre filen.... Du bør kanskje ta en backup først... Da skal ikke den meldingen plage deg mer... Koden du kan bruke til FSUIPC er: SquawkBox.exe Product: "SquawkBox 2.3", Company: "None" KEY = LWVQ 7I2V 9GPB For å registrere Sqawkbox trykker du på modules i FSmenyen(hvis du er i "fullscreen" må du trykke på [alt] knappen for å vise menyen) -> FSUIPC -> Regisrer application (hsuker ikke hvordan det skrives, beklager ) Skriv inn koden og program Håper dette hjelper, hvis du trenger mer hjelp er MSNen i profilen GG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Grav Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Takk for helpen geir,, fikk affal bort feilmeldinga :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Grav Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 prøvde å registrere et aplicatons program, men det gikk ikke. i program ruta for reg, skal jeg skrive squawkbox der eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Enten Sqawkbox eller Sqawkbox.exe Husker ikke helt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Grav Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 har prøvd med begge,, det gikk ikke desverre, men takk for all hjelp, fint at noen hjleper oss som vil ut i verden med våre maskiner :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hei! Du skriver inn dette: FSUIPC KEY : Name = squawkbox / Key = LWVQ 7I2V 9GPB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Grav Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 har prøvd det, men det funker ikke,, skal jeg kansje være pålogget server når dette skjer da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Mindt-Soot Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 jeg for ikke kobla til vatsim(har ikke fått gjort det på uker)når jeg skal koble til sb så finner den sb relay, men den kobler ut igjen... får opp en feilmelding på sb... jeg får heller ikke bort den oppstart feilen til sb host ved å bruke den formelen Geir kom med [Oldmodules] HostSB.dll=1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Grav Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Fått registrert min fsuipc nå,, skal teste watsim nå,,,,he,he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Grav Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Får følgende meld når jeg logger meg på Vatsim. (Private):server: onto any of the vatsim.net server.rev.01-10-02-2342 Hva betyr det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 At du er pålogget Vatsim Men er du newbee så burde du først sette deg inn i hvordan dette fungerer.Ta en titt på Vatsim sine sider.Her finner du mye viktig info. Husk dette er ikke en multiplayerserver der man kan fly "villmann" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Grav Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 ok,, takk for svar. flyr ikke villman, prøver å kontakte tårn og få innfo derfra, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Husk at det skrives SQUAWKBOX og du behøver ikke .exe etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.