Karl Mathias Moberg Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 I følge BFP har jeg nå fått info. om at ALLE datamaskinene på ENGM(OSL) har fått blåskjerm !!!!!!! Han sier at han har bilde av det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hvorfor kan han ikke legge det ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei Lundarvollen Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Og det er ikke første gangen ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Har det skjedd før at alle skjermene på OSL har blitt blå før mange ganger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Hvorfor kan han ikke legge det ut? han er ikke ved pcen =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Frederich Petersson Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ok... her er bildet dere har ventet på... dette avslører at OSL bruker Windows som opperativsystem i systemet deres [image]http://www.fsnorway.com/flightsim/BF/Bl%E5skjerm.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Tabbe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Alltid tabbe å bruke Windows (Joda, jeg gjør det selv, enn så lenge) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ilan Sharoni Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ikke særlig lurt heller å bruke blits når man tar et bilde fra skjermen. . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Bra ikke FMC eller andre ting i en cockpit bruker Windows Da tror jeg ikke så mange fly hadde kommet ned på en naturlig måte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 sikker på at det er OSL som bruker Windows og ikke Screen Communication? (skjermen er iallfall en skjerm fra Screen Communication som viser ulik reklame for ting og tang ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Sa hva som står på toppen av skjermen: "Det er oppdaget et problem, og WINDOWS er avsluttet for å hindre skade på datamaskinen" Jeg tror jeg ville ha fått opp windows og risikere datamaskinen Tror Windows gjør mer skade enn det forrige problemet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Forseth Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Det der er nå en slik reklameskjerm, og såvidt jeg vet er de eid/operert av ett reklamefirma.......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Det der er nå en slik reklameskjerm, og såvidt jeg vet er de eid/operert av ett reklamefirma.......... http://screen.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Harald Ådland Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Fatter ikke hvorfor folk alltid skal anklage Windows når det skjer en datakrasj. I mine øyne er ihvertfall Windows et gjennomarbeidet og solid produkt. Det er bare å sørge for at maskinen har tilstrekkelig kjøling og lagringsplass samt å kutte ut innstallasjon av dataprogrammer fra mindre erfarne programmerere så kan man heller syte over at hardwaren ikke tåler høy temperatur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 0x0000008E error code: A kernel mode program generated an exception which the error handler didn’t catch. These are nearly always hardware compability issues (which sometimes means a driver issue or a need for a BIOS upgrade). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Molund Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Bra ikke FMC eller andre ting i en cockpit bruker Windows Da tror jeg ikke så mange fly hadde kommet ned på en naturlig måte [image]http://img110.exs.cx/img110/2220/7776gb.th.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jaja, bare ikke stikken låser seg Da går det nok dårligere Det bildet har ikke vært innom Photshop? Nei..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Frederich Petersson Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Det bildet har ikke vært innom Photshop? Nei... bildet har nok ikke vært innom PhotoShop... det er en som har en slik cockpit hjemme, og der har han selvfølgelig Windows på... hva ellers kan han kjøre MSFS på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg trodde det var en real cockpit jeg Synes den så ganske bra ut Men er det Project Magneta (heter noe lignende?) han bruker? Hva koster en slik cockpit? 80,000-100,000 kr? Eller +++++++? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Ola Bækkevold Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Var på OSL på nyttårsaften. Da var det slike blå skjermer på alle Screen's reklameskjermer. Alle informasjonsskjermene fungerte som normalt. Med andre ord går passasjerene glipp av annonser. Ingen ting annet. Om ikke "viruset" spredde seg senere, da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.