Andreas Eriksen Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 En ide hadde kanskje vært å bruke klubbhytta en kveld, bestillt litt pizza og brus så kunne vi ha spillt litt FS også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Nice Andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 En ide hadde kanskje vært å bruke klubbhytta en kveld, bestillt litt pizza og brus så kunne vi ha spillt litt FS også. hehe den ideen har vel vært oppe en del ganger (av meg) å ha neste FS treff der... Men du kom jo opp med det problemet med at alle måtte da ha med egne bord og at en del sofaer og bord måtte ut av stua... Ordning på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Per Kristian! Det Andreas tenker på er å møtes på Klubbhuset istedenfor på Peppez. Det med det store treffet i Vinterferien er det ingen løsning på det med bordene osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 okay. daså. Tenkte man kansje kunne ha flytett bordene og det opp evt. inn på kjøkkenet... Men er vel litt arbeid det... men Sofaene kan ikke de bare stå der? Man kan jo sitte der og spille Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 okay. daså. Tenkte man kansje kunne ha flytett bordene og det opp evt. inn på kjøkkenet... Men er vel litt arbeid det... men Sofaene kan ikke de bare stå der? Man kan jo sitte der og spille Da må vel bordene være ganske lave. Dersom dette er standard matsalbord og sofaene har normal, lav høyde, vil jeg anta at det for de som må sitte i sofaene vil bli ei høyst ubehagelig helg med ganske heftige ryggplager i de påfølgende dagene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 Skal si meg enig i det Magnus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 javel... Hvordan skal man da få tak i bord og stoler til alle? Og hvor skal bord og sofaer stå? Ute? I hangaren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Altså.. er det bekreftet at FS-treffet vil holdes på klubbhusset til flyklubben eller hva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 Nei det er ikke bekreftet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Ok. Bare lurte =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Svenning Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 okay. daså. Tenkte man kansje kunne ha flytett bordene og det opp evt. inn på kjøkkenet... Men er vel litt arbeid det... men Sofaene kan ikke de bare stå der? Man kan jo sitte der og spille Om det blir GO på bruk av klubbhytta så foreslår jeg at vi tar en grundig titt på hvordan sitteplasser etc. kan arrangeres. Det kan bli trangt om det blir mange deltakere. Kommer tilbake med info så snart jeg vet noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Svenning Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jaha, nu har jeg fått status på klubbhytta til Bodø Flyklubb. Dessverre så er årsmøtet lagt til Fredag 25 Februar så der gikk det lokalet i vasken. Skal snoke litt rundt om kring og prøve å få tak i en annen plass. Det er for galt at alt blir avlyst pga manglende lokaler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.