Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kl 22.45 i kveld sendes igjen en timelang program om alle aspekter av flysimulasjon. Inkludere mye MS FS i tillegg til masse deilige om militær og sivil kommersiell simulasjon. Må sees - abbonnér NU til Discovery Science!

Skrevet

Skulle ønske dette var Discovery Channel "" Jeg har ikke Discovery Science, eller er det noe på Discovery Channel som heter Science night "" Det hadde vært bra ""

Skrevet

Forstår jeg riktig: Jeg har Discovery Channel, så jeg kan jeg på dette programmet? Jeg trenger ingen annen kanal enn Discovery Channel ""

Skrevet

*snufs*! Nå gråter jeg snart "" *snufs*

Men snart er jo julen her uansett, så jeg er ikke så lei meg lenger ""

Skrevet

Ja, det er Discovery Science - IKKE Discovery, desverre. Men dere ... det går visst [color:"blue"]23[/color].45 så dere har en ekstra time på dere..... For de som har UPC digital er det bare å ringe- de kobler deg opp innen ti minutter! TO tillegskanaler (f.eks Disc. Science og Disc. Civilizations) koster ca 67kr p.måned ekstra.

Skrevet

Jeg har hatt alle Discovery "kanalene" lenge...og forlengst oppdaget at det som går på de andre er ikke annet enn repriser for ting som allerede har vært på vanlige Discovery. Så for meg holder det med den vanlige, betaler ikke ekstra for "Reprisery".

Skrevet

Mye på Discovery Science er repriser ja, men der er også geniale ting som ikke går i reprise fra Discovery. Jeg hadde savnet Discovery Science mye om den skulle ha forsvunnet.. Discovery og Discovery Science er de to kanalene jeg ser desidert mest på..

Lars

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...