Gå til innhold

hvordan var det igjen?


Glenn Bjørlo

Anbefalte innlegg

onlineflyging? utrolig hvor lite jeg husker! ett år siden sist og alt jeg husker er at jeg må ha vatsim brukernavn og passord (hvilket jeg faktisk har), sb og rw. (nå v.. et eller annet). hva skulle jeg gjøre og i hvilken rekkefølge?

plages med min egen voice på høytaler. hvordan ble jeg kvitt den? (fører til backfeed). bruker bare en hånd på tastaturet og gidder derfor ikke stor bokstav. har skadet den andre. på forhånd takk for gode svar og veiledninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plages med min egen voice på høytaler. hvordan ble jeg kvitt den? (fører til backfeed).

Jeg har gjort noe genialt etter råd fra Christian (Sager) "". Ved å bruke et USB headset får jeg all flylyd i høytalerne og all ATC-lyd i headsettet. Man "styrer" først all lyd til høytalerne og går så inn i settingen i AVC og velger USB headset der. Dermed er den saken løst "".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...