Gå til innhold

Enda litt mere VG


Steinar Grindstein

Anbefalte innlegg

Det kom fra Trøndelag ja..

 

Har hørt rykter at Norwegian i disse juletider på enkelte spesielt utvalgte avganger slår seg virkelig på stortromma og serverer pinnekjøtt, ertestuing og lettøl til å svelge det hele ned med.

 

Ikke spesiell fantasi skal vel til for å forstå at nær 100 trøndere med mulighet til gratis mat og drikke i FL310 over Østerdalen med en (julebords-)helg nært forestående, langt fra bare fyller innpå..

 

 

 

EDIT - Kanskje vi skulle få en litt mer omdiskutert debatt om Metan og denne eksplosive gassen som et mulig potensielt terrorvirkemiddel etter denne episoden??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VG skriver alt negativt de kommer over som har med norske flyselskaper å gjøre. Og på nettsiden er det fult av reklame for Estonian Air, tilfeldig? ""

 

Ikke helt lett å påstå annet at du er litt paranoid..... Estonia Air reklamen har vært der i flere dager....kanskje VG planla at dette skulle skje så de fikk bedre effekt ut av annonsene sine..... Det de skriver er fakta i denne saken..... røyklukt i kabinen, masse blinkebiler på banen o.s.v. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

Kan være at de norske flyselskaber(skandinaviske), er

mere ærlige omkring begivenheder i deres selskaber, og er flinkere til at oplyse pressen om hendelser en andre lande er.Kanskje derfor at vi hører mere om egne selskaber en andres.Presseomtale der er kritisk, kan i mange tilfelde være positivt i mange henseender, og kan direkte være med til at skærpe sikkerheden på en masse områder.Det er måske ikke helt tosset at vi har en presse der oplyser den almindelige borger om hvad der sker. ""

Mvh

Ivar Rasmussen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VG skriver alt negativt de kommer over som har med norske flyselskaper å gjøre. Og på nettsiden er det fult av reklame for Estonian Air, tilfeldig? ""

 

Ikke helt lett å påstå annet at du er litt paranoid..... Estonia Air reklamen har vært der i flere dager....kanskje VG planla at dette skulle skje så de fikk bedre effekt ut av annonsene sine..... Det de skriver er fakta i denne saken..... røyklukt i kabinen, masse blinkebiler på banen o.s.v. ""

Jeg mener jeg har lest flere steder at annonser kommer noe automatisert pga nøkkelord i enkelte nyhetssider eller vanlige websider. Altså Norwegian flyselskap inneholder fly, så det skal komme automatisk en reklame fra Estonia. Det tror jeg pga det er vel noe vanlig på andre steder. Omtrent lik prinsipp som hotbar, de gir deg reklame etter hva du ser. (Jeg har ikke sjøl, men pc på jobben min gjør det ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent lik prinsipp som hotbar, de gir deg reklame etter hva du ser. (Jeg har ikke sjøl, men pc på jobben min gjør det ""

 

Er inne mange ganger om dagen på VG sidene. Annonsen har ligget inne i mange dager.

Likevel skal jeg ikke benekte at det er riktig det du sier.......var forresten en god idè ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...