Steinar Grindstein Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ved halv 8 tiden ikveld, da et Norwegian fly skulle lande på Gardermoen ble slått full alarm ifølge VG da det var kjent røyklukt i cabinen. Les mere her. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=257087 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 VG skriver alt negativt de kommer over som har med norske flyselskaper å gjøre. Og på nettsiden er det fult av reklame for Estonian Air, tilfeldig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 - Det kjentes ut som om noen hadde prompet, forteller Knut Lofsberg, som var ombord. Det var kanskje ikke så farlig allikevel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 VG skriver alt negativt de kommer over som har med norske flyselskaper å gjøre. Og på nettsiden er det fult av reklame for Estonian Air, tilfeldig? Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hoel Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 - Det kjentes ut som om noen hadde prompet, forteller Knut Lofsberg, som var ombord. Det var kanskje ikke så farlig allikevel? haha, jeg ler fortsatt etter jeg leste den kommentaren i artikkelen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads-Inge Otterstad Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Det var kanskje ikke så farlig allikevel? Kan være ille nok det... Men den lukta er jo noe en F-50-flyger er vant til, eller hva Jørgen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 "prrrt.." "Alle mann til viftene!" Tenk så pinelig det må være hvis det faktisk var en person som feis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest A. H. Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Her blir det sagt at det ble oppdaget røyklukt i cockpit også: http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article310574.ece Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Det kom fra Trøndelag ja.. Har hørt rykter at Norwegian i disse juletider på enkelte spesielt utvalgte avganger slår seg virkelig på stortromma og serverer pinnekjøtt, ertestuing og lettøl til å svelge det hele ned med. Ikke spesiell fantasi skal vel til for å forstå at nær 100 trøndere med mulighet til gratis mat og drikke i FL310 over Østerdalen med en (julebords-)helg nært forestående, langt fra bare fyller innpå.. EDIT - Kanskje vi skulle få en litt mer omdiskutert debatt om Metan og denne eksplosive gassen som et mulig potensielt terrorvirkemiddel etter denne episoden?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Helberg Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 VG skriver alt negativt de kommer over som har med norske flyselskaper å gjøre. Og på nettsiden er det fult av reklame for Estonian Air, tilfeldig? Ikke helt lett å påstå annet at du er litt paranoid..... Estonia Air reklamen har vært der i flere dager....kanskje VG planla at dette skulle skje så de fikk bedre effekt ut av annonsene sine..... Det de skriver er fakta i denne saken..... røyklukt i kabinen, masse blinkebiler på banen o.s.v. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Rasmussen Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 hei Kan være at de norske flyselskaber(skandinaviske), er mere ærlige omkring begivenheder i deres selskaber, og er flinkere til at oplyse pressen om hendelser en andre lande er.Kanskje derfor at vi hører mere om egne selskaber en andres.Presseomtale der er kritisk, kan i mange tilfelde være positivt i mange henseender, og kan direkte være med til at skærpe sikkerheden på en masse områder.Det er måske ikke helt tosset at vi har en presse der oplyser den almindelige borger om hvad der sker. Mvh Ivar Rasmussen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Kan være ille nok det... Men den lukta er jo noe en F-50-flyger er vant til, eller hva Jørgen?? Det har varit nära att oxy masks åkt på några gånger..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Vold Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 VG skriver alt negativt de kommer over som har med norske flyselskaper å gjøre. Og på nettsiden er det fult av reklame for Estonian Air, tilfeldig? Ikke helt lett å påstå annet at du er litt paranoid..... Estonia Air reklamen har vært der i flere dager....kanskje VG planla at dette skulle skje så de fikk bedre effekt ut av annonsene sine..... Det de skriver er fakta i denne saken..... røyklukt i kabinen, masse blinkebiler på banen o.s.v. Jeg mener jeg har lest flere steder at annonser kommer noe automatisert pga nøkkelord i enkelte nyhetssider eller vanlige websider. Altså Norwegian flyselskap inneholder fly, så det skal komme automatisk en reklame fra Estonia. Det tror jeg pga det er vel noe vanlig på andre steder. Omtrent lik prinsipp som hotbar, de gir deg reklame etter hva du ser. (Jeg har ikke sjøl, men pc på jobben min gjør det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Helberg Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Omtrent lik prinsipp som hotbar, de gir deg reklame etter hva du ser. (Jeg har ikke sjøl, men pc på jobben min gjør det Er inne mange ganger om dagen på VG sidene. Annonsen har ligget inne i mange dager. Likevel skal jeg ikke benekte at det er riktig det du sier.......var forresten en god idè Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.