Frank Ånstad Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Lurer på en ting: Jeg har en datter som skal en tur til syden og har bestilt reisen med et selskap i England som heter Britannia(?). Jeg har aldri hørt om dette selskapet før. Er det noen som vet om dette er et seriøst selskap o.s.v.? Frank. Siter
JM Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Britannia er et ganske kjent charterselskap, som man ofte ser på div flyplasser i sydligere strøk. Jeg ville i hvertfall ikke hatt noen mer betenkninger enn vanlig ved å fly med dette selskapet. Har selv flydd med de før, og er et ganske standard charterselskap! Bildet av et av deres fly Siter
Timmy Brandt Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Jeg skal fly Britannia 757 på Onsdag Siter
SH Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Britannia er en god, gammel rutinert aktør i charter markedet. Flyr jo ganske ofte fra norske flyplasser til syden... Vist vi ser bortfra den dårlige benplassen ombord, så har jeg ingen ting å utsette på de Siter
Sean Berntsen Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Såvidt jeg vet så er de vel verdens største charterselskap, så du kan regne med at de er ganske seriøse Siter
Geir G Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Fløy 757 med Britannia til Lanzarote Skal fly Britannia til Tennerife (?) i februar, flott selskap! (De flyr direkte fra Flesland også!!!) Siter
Steinar Grindstein Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Noen som veit av noenlunde up to date charter ruter for Britannia for ai bruk? Siter
Andreas F Berger Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Joda de er et meget bra selskap når min Mormor og morfar flyr med det til Lanzarote, (meget kresene) morfar som har noen problemer med bena er litt grinete over benplassen men men... her er enda noen bilder av britannias fly. [bilde]http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=59217[/bilde] og Britannia]Britannia til slutt hjemmesiden Siter
Frank Ånstad Skrevet 27. november 2004 Forfatter Skrevet 27. november 2004 Hei. Takk for alle svar. Godt å vite at jeg kan sende min datter avgårde med Britannia. Hilsen Frank. Siter
Andreas F Berger Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Hei. Takk for alle svar. Godt å vite at jeg kan sende min datter avgårde med Britannia. Hilsen Frank. Alltid hyggelig å være til hjelp! Siter
michael8210 Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Koselig crew på Britannia også. Har vært i cockpiten på alle mine turer med dem. Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Satt på klappsete i en av BLX sine B752'er under avgang fra Torp en gang i 2000... Det var fint.. Stooore vinduer... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.