Gå til innhold

Flightsim i Avisa Nordland


Dag Johansen

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Sorry, har vært litt opptatt utenfor forumet. Trodde jeg skulle klare å finne en link til en PDF-fil av reportasjen, men det er en sånn betalingsgreie, så jeg måtte gi det opp.

Er litt usikker på det med lovligheten av å scanne avissider, men jeg tror ikke det blir fengsel i mer enn et år eller to, og det er det jo værdt....?! For min del må du bare legge ut dette på nettet, og avisa taper neppe noe løssalg ved at det dukker opp så seint på kvelden. Men for sikkerhets skyld bør du ikke legge ut alt for detaljerte bilder ( d.v.s. du kan godt vise oversiktsbilder av dobbeltsidene, men ikke så detaljert at det kan brukes som egen trykksak). Skulle gjerne ha bidratt til noe mer på nettet, men siden vi befinner oss i gråsonen, må jeg vente til mandagen for å legge ut link for PDF-filer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...