Dag Johansen Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 I dag ser jeg til min store overraskelse et lite FS-bilde på forsiden av Avisa Nordland. Videre et meget bra bilde som dekker hele forsiden av helgemagasinet og en reportasje som strekker seg over 4 sider i dette bilaget. Og her er det Ernst Furuhatt som har vært frampå igjen. Absolutt noe å få med seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Ah ! Får se til å komme meg ut og hente avisa, selv om det kan bety alvorlige frostskader . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Steffen Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Ernst has done it again!Meget flott reportasje i avisen. Kjempegod reklame for flightsim.Håper Ernst slapp å tigge for mye for å få det på trykk. Også flotte bilder av 632 da,takk Ernst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Knallbra reportasje, flott at du ordner FS-miljøet litt reklame! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Eriksen Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Oj! Dette var en fin start på dagen ja! Supert Ernst... gjerner flere slike Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Finnes det en nettavis? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Ja, det finnes nettavis , men har trålet gjennom der etter artikkelen, men kunne ikke finne den der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Ja denne reportasjen har jeg vist om i noen dager! For ta å komme meg på butikken å kjøpe Dagens AN. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Kunne noen av dere heldige som får tak i AN, scanne inn de respektive, ovennevnte sider, slik at vi søringer kan få oss en titt på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Ernst K. Furuhatt burde kunne løse den biffen! Han er geniet bak den reportasjen, og har det nøvendige utsyret til å gjøre det skulle man tro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Skal prøve å få scannet sidene, laster de opp etterpå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Flott Simen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Har de ferdig scannet nå, men tror jeg skal vente litt med å laste de opp til jeg er sikker på at jeg ikke havner i en eller annen kinkig situasjon etterpå.. Venter på svar fra Ernst om jeg får lov til å legge kopiene opp på nettet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Finnes det en nettavis? Som simen sa så gjør det det! Men AN er ikke så veldig flinke med og oppdatere den! Som regels leser jeg nyhetene i papirutgaven før det er mulig å få lest de samme nyhetenne på nettavisa til AN Ernst, Hva er grunnen til dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. november 2004 Premium Medlem Del Skrevet 20. november 2004 Sorry, har vært litt opptatt utenfor forumet. Trodde jeg skulle klare å finne en link til en PDF-fil av reportasjen, men det er en sånn betalingsgreie, så jeg måtte gi det opp. Er litt usikker på det med lovligheten av å scanne avissider, men jeg tror ikke det blir fengsel i mer enn et år eller to, og det er det jo værdt....?! For min del må du bare legge ut dette på nettet, og avisa taper neppe noe løssalg ved at det dukker opp så seint på kvelden. Men for sikkerhets skyld bør du ikke legge ut alt for detaljerte bilder ( d.v.s. du kan godt vise oversiktsbilder av dobbeltsidene, men ikke så detaljert at det kan brukes som egen trykksak). Skulle gjerne ha bidratt til noe mer på nettet, men siden vi befinner oss i gråsonen, må jeg vente til mandagen for å legge ut link for PDF-filer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hehe, jeg tar sjansen jeg Her er linken til zip-filen med bildene i! Scanneren min er ikke stor nok til å scanne A3-format, så det er A4-format på bildene. Takk til Geir Grønlien som lastet opp zip-fila! EDIT: Nå skal linken fungere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Feilmelding med store bokstaver er dte som møtte meg da jeg trykka på linken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 www.home.no/flyspott/AN_201104.zip Der ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen F Røiseland Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Takk for at du rettet på meg, Geir! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Tok sin tid før jeg fikk lest avisa. Artikelen var veldig bra!. Nydelig bilder var det og. Tror nok den der kommer til å slå igjennom hos mange lesere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Florian Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Genialt gjort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Nydelig å se at denne gruppen også får litt i media Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.