Gå til innhold

Joystick test!


Morten E. Jørpeland

Anbefalte innlegg

Jeg irriterer meg kraftig over at akkurat når jeg skulle bestille meg et Stickworks Chipsett-kit til min Thrustmaster F16 FLCS/TQS-system, så har disse chipsettene gått ut av produksjon og salg ""

 

Bortsett fra det, så kan jeg anbefale CH's produkter. Har hatt flere av stikkene dems, og har vært fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en saitek X45 ""

flott stikke med tanke på pris. Eneste som trekker litt ned er en litt for kraftig fjær på stikka. Lager litt kraftig friksjon. Tillater deg ikke å gjøre finjusteringer.

Friksjonen kommer av en plate av plast som presser mot en plastkant.

Problemet ble etterhvert løst. Smørte litt vaselin på og den er neeeesten så myk som en logitech "" Ennå litt, men etter noen vaselingbehandlinger nå og da så er det absolutt godt nok for meg ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Thrustmaster HOTAS Cougar, og det er den beste stikken (og Throttlen) jeg noen gang har hatt. Grensene for programmering av knappene og alle axene er nesten ubegrenset. Selv om den er dyr, er den verdt det, og anbefaler den for de som flyr combat-sims / jagerfly (Feks. Falcon4 er som skapt for denne!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man demonterer håndtaket fra sokkelen, bare å skru ut skruene oppover håndtaket men vær forsiktig så ikke fjærer og andre løse deler forsvinner underveis! Det er også en del tynne ledninger der som man bør være forsiktige med. Til å kutte fjæra trenger du en forholdsvis kraftig avbiter.

 

Forresten, holder på å kvitte meg med min X45, HOTAS Cougaren kom på Lørdag ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...