Gå til innhold

en merkelig fyr på ENGM


Stian Kolrud

Anbefalte innlegg

Hei

Har hørt av en venn av meg at det er en ikke helt god flygeleder på gardermoen, og det mener jeg.

1. Braathens LN-TUK klarert for avgang bane 19L, hedding to,,, å kirkenes, det var langt

2. Det kom noen fransker på besøk og han begynte igjen, snakker halv gebrokkent engelsfransk Oui?? Flyet kommer med denne komentaren: can you please repeat that in english please. kom på den just å holdt på ¨å le meg i hjel!! håper dere her samme humor som meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en vanlig wav-fil og kan spilles av i f.eks. RealOne Player, men den komprimert til .rar-format. Du kan hente ned en demoutgave av "utpakkings"-programmet her. ""

.rar-filer kan vel sammenliknes med .zip-filer om jeg ikke er helt på jordet ""

Edit: leste bare side 1 og så ikke at John allerede hadde svart på spørsmålet, men lar det ligge p.g.a. linken til WinRAR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at det er Isak ja.... skal vi se tror jeg har ett lite klipp fra han jeg "" kan laste opp på upit.dk og gi link.... da var det ordna og her er den: Isak i farta

 

Opptaket er såvidt meg bekjent tatt opp av undertegnede, vet ikke riktig hvor du har fåttt tak i dette for jeg kan ikke huske å ha lasta det opp, men det er nå så.

 

Har ihvertfall drøssevis med opptak av både han og andre liggende, men skal straks på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg også har dette opptaket liggende på harddisken, så regner jeg nok med at det har blitt lagt ut en gang!

Forøvrig er slike opptak meget morsomme; og har du noen andre litt spesielle godbiter liggende, hadde det vært kjempekult om du kunne delt de med oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...