Inge Jenstad Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Er det noen som kjenner til hvordan man skal få hus med noe mer nordisk utseende i FS9? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Svensson Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jeg mener jeg lasta ned noe fra Fsnordic en gang som ga et mer nordisk utseende på husa.Husker ikke hva fila heter,så ta deg en tur til fsnordic.net og gjør et søk der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Stemmer det Johnny.Men disse gjelder visst bare i Finland dessverre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrè Amundsen Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Er det noen som kjenner til hvordan man skal få hus med noe mer nordisk utseende i FS9? Jada, et null problem, den pakken kan du/dere laste ned her: nordisk utseendet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Er det noen som kjenner til hvordan man skal få hus med noe mer nordisk utseende i FS9? Jada, et null problem, den pakken kan du/dere laste ned her: nordisk utseendet Fungerer den i FS2004 også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrè Amundsen Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Ja, helt uten problemer. Bruker den selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Ja, helt uten problemer. Bruker den selv. Dette skal absolutt testes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Men vil denne gjøre slik at husene i Sør-Kongo også ser nordiske ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michael8210 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrè Amundsen Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Du får vel prøve å se, jeg ser i hvartfall bare norske hus i rød,blå og hvite farge her i Norge, ikke andre steder. Prøv selv og se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Men vil denne gjøre slik at husene i Sør-Kongo også ser nordiske ut? Nei!Filene blda2.bmp og blda2lm.bmp gjeder nok bare nordiske land.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Er det noen sak når verden (Norden?) er full av gode hjelpere . . . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Altså, jeg kødder ikke med Kongo. Etter at jeg installerte Oplands landclass har det blitt mye flyging i Afrika, og da spesielt fra og rundt Kigoma i Tanzania, like ved Albertville i Kongo. Hadde vært litt kjipt med villmarkspanel på husa der for å si det sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jansen Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 deet var bra hus det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.