Gå til innhold

Belgia skal selge sine F-16


Per Steffen

Anbefalte innlegg

Så hvis du selger huset ditt, selger huset til kjæresten din, selger hytta til foreldrene dine og pantsetter alle dine venners biler. Ja da mangler du bare 7 millioner, men det kan du ta opp i lån med sikkerhet i flyet. ""

 

(inspirert av han skalla fyren fra NRK som jeg ikke husker navnet på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Telle penger* Jeg tar to stykker.

 

 

Så hvis du selger huset ditt, selger huset til kjæresten din, selger hytta til foreldrene dine og pantsetter alle dine venners biler. Ja da mangler du bare 7 millioner, men det kan du ta opp i lån med sikkerhet i flyet. ""

 

(inspirert av han skalla fyren fra NRK som jeg ikke husker navnet på)

 

Er bombesikker på at jeg har hørt den der. Det var ikke Finn Bjelke i popquiz på Blender????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis du selger huset ditt, selger huset til kjæresten din, selger hytta til foreldrene dine og pantsetter alle dine venners biler. Ja da mangler du bare 7 millioner, men det kan du ta opp i lån med sikkerhet i flyet. ""

 

(inspirert av han skalla fyren fra NRK som jeg ikke husker navnet på)

 

Det var Jan Erik Larssen i Autofil om en Princess-yacht til 11 millioner kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis du selger huset ditt, selger huset til kjæresten din, selger hytta til foreldrene dine og pantsetter alle dine venners biler. Ja da mangler du bare 7 millioner, men det kan du ta opp i lån med sikkerhet i flyet. ""

 

(inspirert av han skalla fyren fra NRK som jeg ikke husker navnet på)

 

Det var Jan Erik Larssen i Autofil om en Princess-yacht til 11 millioner kr.

 

Ja, selvfølgelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis du selger huset ditt, selger huset til kjæresten din, selger hytta til foreldrene dine og pantsetter alle dine venners biler. Ja da mangler du bare 7 millioner, men det kan du ta opp i lån med sikkerhet i flyet.

 

 

(inspirert av han skalla fyren fra NRK som jeg ikke husker navnet på)

 

ikke for å være pirkete men du glemte ''det burde gå fint det, Takk for i dag'' sånn at det blir

 

Så hvis du selger huset ditt, selger huset til kjæresten din, selger hytta til foreldrene dine og pantsetter alle dine venners biler. Ja da mangler du bare 7 millioner, men det kan du ta opp i lån med sikkerhet i flyet. det burde gå fint det, Takk for i dag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...