Per Steffen Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Et hot rykte går ut på at Belgia skal selge 54 av sine 90 F-16 fly.36 OCU og 18 MLU fly.Så de som har lyst på en kan sikkert få kjøpt til en god pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Ånstad Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Har du tenkt å kjøpe noen av de ??? Frank. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Evt. en holder i massesvis for meg i alle fall. Fylle på litt Parafin så kan en fly en tur med den, har også hørt at den kan gå ganske fort hvis en gir på godt med gass. Vet noen hva et godt brukt fly koster da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten B. Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 tja .. 10-15 millioner norske kroner .. minst .. :-) -Morten- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Så hvis du selger huset ditt, selger huset til kjæresten din, selger hytta til foreldrene dine og pantsetter alle dine venners biler. Ja da mangler du bare 7 millioner, men det kan du ta opp i lån med sikkerhet i flyet. (inspirert av han skalla fyren fra NRK som jeg ikke husker navnet på) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Foss Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 *Telle penger* Jeg tar to stykker. Så hvis du selger huset ditt, selger huset til kjæresten din, selger hytta til foreldrene dine og pantsetter alle dine venners biler. Ja da mangler du bare 7 millioner, men det kan du ta opp i lån med sikkerhet i flyet. (inspirert av han skalla fyren fra NRK som jeg ikke husker navnet på) Er bombesikker på at jeg har hørt den der. Det var ikke Finn Bjelke i popquiz på Blender???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten B. Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Er bombesikker på at jeg har hørt den der. Det var ikke Finn Bjelke i popquiz på Blender???? Var det ikke OJ som sa noe sånt, da ? -Morten- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Berge Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Eller Trond Erik kanskje! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Seb Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Så hvis du selger huset ditt, selger huset til kjæresten din, selger hytta til foreldrene dine og pantsetter alle dine venners biler. Ja da mangler du bare 7 millioner, men det kan du ta opp i lån med sikkerhet i flyet. (inspirert av han skalla fyren fra NRK som jeg ikke husker navnet på) Det var Jan Erik Larssen i Autofil om en Princess-yacht til 11 millioner kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Foss Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Så hvis du selger huset ditt, selger huset til kjæresten din, selger hytta til foreldrene dine og pantsetter alle dine venners biler. Ja da mangler du bare 7 millioner, men det kan du ta opp i lån med sikkerhet i flyet. (inspirert av han skalla fyren fra NRK som jeg ikke husker navnet på) Det var Jan Erik Larssen i Autofil om en Princess-yacht til 11 millioner kr. Ja, selvfølgelig!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Kolrud Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Så hvis du selger huset ditt, selger huset til kjæresten din, selger hytta til foreldrene dine og pantsetter alle dine venners biler. Ja da mangler du bare 7 millioner, men det kan du ta opp i lån med sikkerhet i flyet. (inspirert av han skalla fyren fra NRK som jeg ikke husker navnet på) ikke for å være pirkete men du glemte ''det burde gå fint det, Takk for i dag'' sånn at det blir Så hvis du selger huset ditt, selger huset til kjæresten din, selger hytta til foreldrene dine og pantsetter alle dine venners biler. Ja da mangler du bare 7 millioner, men det kan du ta opp i lån med sikkerhet i flyet. det burde gå fint det, Takk for i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michael8210 Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg ler likge godt hver gang når jeg ser det klippet av overentusiastiske-Larsen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Så legger vi på litt for vedlikehold av maskinen, osv osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.