T. Paulsen Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Noen som vet hva jeg har surret med nå? Bruker 2004. Starter 2004, så SBrelay, så multiplayer, så sb. Ser fortsatt ingen andre. Feil rekkefølge eller noe? Er liksom litt lite aktivitet ifra KMIA-TNCM akkurat nå for meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hei *Ser greit ut det. **Er du sikker på at det er andre fly som er på det stedet du er? ***Bruk serverinfo for å finne ut om det er fly/atc der du er. ****Lykke til!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Jo da. Jeg tok av ifra Miami intl, og der var det flere fly somtidig som meg som jeg hadde kontakt med, men så dem ikke bare. Jeg er vandt til å fly på VatSim med 2002 og ikke 2004, så det er derfor det blir litt surr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Har samme greiene her. Fly og ATC ser meg fint, men jeg ser ikke ett eneste fly. Litt kjipt å få "Traffic at your 2 o'clock, report in sight" da . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Har dere CSL-mappa fra FS 2002 inne i FS9 da? Husk med SbRelay så har vi ikke fly innside, innen en radius av 10nm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 CSL er inne ja, men om det er fra FS2002 vet jeg ikke. Hadde det bare vært så vel at jeg så fly innenfor 10nm. Ser dem ikke om de så står 2m fra meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 CSL er inne her også. Ser ikke en kjeft. Sto på samme gate som et annet fly i sta også. Skjønte ikke noen ting da jeg fikk melding om at jeg sto oppi en annen 737. Så jo bare meg selv og ingen andre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Får denne i SBRelay etter at jeg har logget på. 040911 20:11:06 Starting servers... 040911 20:11:10 FS2002 server started 040911 20:11:13 FS2004 server started 040911 20:11:13 Servers ready. [color:"red"] 040911 20:11:13 You can now connect SquawkBox 2 and FS2004 to this server. [/color] 040911 20:13:07 Added player 'Squawkbox' to FS2002 session. [color:"red"] 040911 20:13:16 Error 0x80158260 Connecting to Host. Host rejected connection. [/color] Vet ikke hva det betyr jeg, men det er sikkert ikke bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Hei! Prøv denne isteden for SBrealy Geir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 11. september 2004 Forfatter Del Skrevet 11. september 2004 Hei! Prøv denne isteden for SBrealy Geir Funker bare på ivao den. EDIT: Funket visst på VatSim også fant jeg ut. Men ser fortsatt ingen andre fly da men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Ivar Torset Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jeg kommer så langt til det jeg skal til og trykke på Joinknappen i SB.. da kommer det error could not connect. Har nettop fått brebånd da.. har nemlig ikke hatt dette problemet når jeg hadde ISDN.. Vet ikke om det har noe med dette å gjøre da Vist det er noe som vet noe skriv please. Kan brannmuren ha en hovedsakelig grunn? har prøvd og slått den av, men ingen hell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Sitter du bak en router nå da, eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Ivar Torset Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jepp jeg sitter bak en router ja. Har et Thomson Speedtouch 510 modem. Har hørt at man må åpne porter og slik.. Men jeg har ikke peiling på hvordan man gjør det. Har du et tips Stig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Frederich Petersson Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Jepp jeg sitter bak en router ja. Har et Thomson Speedtouch 510 modem. Har hørt at man må åpne porter og slik.. Men jeg har ikke peiling på hvordan man gjør det. Har du et tips Stig? Ring telenor eller de som leverer din internett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Ivar Torset Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Her er isåfall Feilmeldingen jeg får etter jeg har trykt på Joinknappen. Snakka med telenor i sted, og han på kundeservice snakka om at jeg måtte finne Portnummeret til FS eventuelt Squawkbox for deretter og oppne portene. Men niks. [image]http://blink.dagbladet.no/user/files/p/pm/pmdg/Feilmelding.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Olav Sørensen Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 CSL er inne her også. Ser ikke en kjeft. Sto på samme gate som et annet fly i sta også. Skjønte ikke noen ting da jeg fikk melding om at jeg sto oppi en annen 737. Så jo bare meg selv og ingen andre.. Er de riktige avkryssingene gjort i Multiplayer og SB? Og er du sikker på at du joiner gamet på riktig måte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.